Władca Pierścieni LCG
„Ale nie do nas należy panowanie nad wszystkimi falami przepływającymi przez ten świat; my mamy za zadanie zrobić, co w naszej mocy, dla tej epoki, w której żyjemy, wytrzebić chwasty ze znanego nam pola, aby przekazać następcom rolę czystą, gotową do uprawy. Jaka im będzie sprzyjała pogoda to już nie nasza rzecz i na to nie możemy mieć wpływu.” — Gandalf, Powrót Króla
We Władcy Pierścieni: Grze karcianej gracze prowadzą drużynę śmiałków, odbywających niebezpieczną wyprawę po świecie Śródziemia. Od jasnych pól Shire’u po niebezpieczne ścieżki Mrocznej Puszczy, i po potężne królestwa Gondoru i Rohanu, znani z książek bohaterowie przyłączają się do zmagań z Mrocznym Władcą, Sauronem.
Władca Pierścieni: Gra karciana jest grą kooperacyjną dla 1-2 graczy, działających wspólnie, aby pokonać scenariusz, rozgrywający się samoistnie zgodnie z zasadami gry. Jeśli gracze posiadają drugą kopię tego zestawu podstawowego, w grze może uczestniczyć do 4 graczy. Władca Pierścieni jest Żywą Grą Karcianą® – w nowych dodatkach będą regularnie wprowadzane nowe karty i wyprawy, pozwalające graczom samodzielnie zmieniać zawartość tego zestawu lub tworzyć całkowicie oryginalne talie.
Przeżyj przygody w Śródziemiu!
ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:
• 226 kart (w tym 12 kart Bohaterów, 10 kart Wyprawy, 120 kart Graczy, 84 karty Spotkań)
• 2 plansze zagrożenia
• 40 żetonów obrażeń
• 26 żetonów postępu
• 30 żetonów zasobów
• 1 znacznik pierwszego gracza
Khazad-dum„I dźwięku harf nie słychać, umilkła dolina. — Gimli, Drużyna Pierścienia |
|
Hobbit – Górą i DołemPonad gór omglony szczyt — Krasnoludzka Pieśń, Hobbit Pierwsze z dwóch rozszerzeń umożliwiających odtworzenie przygód opisanych przez J.R.R. Tolkiena w Hobbicie. |
|
Spadkobiercy Numenoru„Nie wierzcie, że w królestwie Gondoru zabrakło krwi numenoryjskiej ani że lud ów zapomniał o swej dumie i godności.” —Boromir, Drużyna Pierścienia |
|
Hobbit – Na proguPonad gór omglony szczyt — Krasnoludzka Pieśń, Hobbit Drugie z dwóch rozszerzeń umożliwiających odtworzenie przygód opisanych przez J.R.R. Tolkiena w Hobbicie. |
|
Czarni JeźdźcyJeden by wszystkimi rządzić, Jeden by wszystkie odnaleźć, - Inskrypcja na Jedynym Pierścieniu Pierwsze z cyklu rozszerzeń pozwalających na odtworzenie przygód opisanych przez J.R.R. Tolkiena w Drużynie Pierścienia |
|
Głos Isengardu„Saruman z dawna badał sztuki uprawiane przez Nieprzyjaciela, dzięki czemu nieraz mogliśmy je udaremnić.” |
|
Droga Mrocznieje„Powiernik Pierścienia rusza na poszukiwanie Góry Przeznaczenia. Na nim jednym spoczywa odpowiedzialność: nie wolno mu Pierścienia odrzucić ani wydać w ręce Nieprzyjaciela czy któregoś z jego sług, nie wolno dopuścić, aby ktokolwiek bodaj dotknął Pierścienia, chyba któryś z członków drużyny i Rady, ale to i tylko w ostatecznej potrzebie.” Drugie z cyklu rozszerzeń pozwalających na odtworzenie przygód opisanych przez J.R.R. Tolkiena w Drużynie Pierścienia |
|
Zdrada Sarumana„Z wszystkich przeciwności, na jakie się ostatnio natykaliśmy, zdrada Isengardu zdawała się najbardziej złowróżbna. Saruman, nawet gdyby go oceniać jak zwykłego wodza i władcę, zgromadził znaczną potęgę. Zagraża Rohanowi i uniemożliwia Rohirrimom pójście na pomoc sąsiadom z Minas Tirith w momencie, gdy do ich stolicy zbliża się niebezpieczeństwo od wschodu.” Pierwsze z cyklu rozszerzeń pozwalających na odtworzenie przygód opisanych przez J.R.R. Tolkiena w Dwóch Wieżach |
|
Zaginione Królestwo„(…) samotni jesteśmy, my, Strażnicy pustkowi, myśliwcy – lecz tropimy zawsze sługi Nieprzyjaciela, bo tych znaleźć można wszędzie, nie tylko w Mordorze.” |
|
Kraina Cienia„Myślę, że skoro los chce, żebym zawędrował do Krainy Cienia, droga się znajdzie. Ale czy pokaże mi ją przyjaciel, czy wróg? Jeśli jest dla nas jakaś nadzieja, to jedynie w pośpiechu. Każda chwila zwłoki przeważa szalę na korzyść Nieprzyjaciela – i jak na złość wciąż wstrzymują mnie różne przeszkody. Czy to może wola Czarnej Wieży kieruje tak naszymi krokami?” |
|
Szara PrzystańW Szarej Przystani mieszkał Círdan, Budowniczy Okrętów; chodzą słuchy, że mieszka tam nadal i że pozostanie, dopóki ostatni okręt nie odpłynie na zachód. Za dni królów większość Elfów Wysokiego Rodu, przebywających jeszcze w Śródziemiu, mieszkała wraz z Círdanem lub też w nadmorskich krajach Lindonu. |
|
Płomień ZachoduPospieszaj, królu! Nie gdzie indziej bowiem, lecz pod murami Minas Tirith rozstrzygnie się los dzisiejszego świata, a jeśli tam nie powstrzymamy fali, zaleje ona wkrótce piękne stepy Rohanu i nawet ta warownia wśród gór nie będzie bezpiecznym schronieniem. |
|
Piaski Haradu„Pono między Gondorem a królami Haradu z dalekiego południa była ongi sąsiedzka zażyłość, chociaż nigdy do wielkiej przyjaźni nie doszło. Nasze granice podówczas sięgały na południu za ujście Anduiny, Umbar zaś, najbliższe z tamtejszych królestw, uznawało nasze zwierzchnictwo”. |
|
Góra Ognia„Stanęliśmy teraz na krawędzi, gdzie się spotyka nadzieja z rozpaczą; wahając się, na pewno runiemy w przepaść. Nie wolno dziś odrzucać rady Gandalfa, bo prowadzona przez niego od lat walka z Sauronem teraz dojrzała do ostatecznej próby”. — Aragorn, Powrót króla |
|
Dzicz Rhovanionu„W tej części świata nie ma bezpiecznych dróg. Pamiętaj, że stoisz na brzegu Pustkowia i gdziekolwiek się obrócisz, możesz oczekiwać niespodzianek wszelkiego rodzaju. Zanimbyś obszedł od północy Mroczną Puszczę, trafiłbyś w doliny Szarych Gór, gdzie po prostu roi się od goblinów, skrzatów i orków najgorszego pokroju”. — Gandalf, Hobbit |
Cienie Mrocznej Puszczy
Cykl Dwarrowdelf
Cykl Przeciwko Cieniowi
Cykl Twórcy Pierścienia DnŻ
Cykl Przebudzenie Angmaru DnŻ
Cykl Ścigacza Snów DnŻ
UWAGA! Poniższe dodatki są wydawane w systemie „Druk na Żądanie”. Czytaj więcej
Zestawy przygodowe
Cykl Twórcy Pierścienia DnŻ
Cykl Przebudzenie Angmaru DnŻ
Cykl Ścigacza Snów DnŻ
Scenariusze
Koszmarne talie
Koszmarne Talie do gry karcianej Władca Pierścieni LCG pozwalają po raz kolejny rozegrać znane scenariusze, tym razem w Koszmarnym wariancie rozgrywki. W tym trybie wrogowie są jeszcze bardziej niebezpieczni, obszary mroczniejsze a zasadzki jeszcze bardziej śmiertelne. Każda koszmarna talia zawiera nowe karty spotkań oraz zasady ich wprowadzania przy tworzeniu talii spotkań. Dzięki nim podróż znanymi drogami ponownie będzie dla Was wyzwaniem!
Władca Pierścieni LCG - Instrukcja (4.6 MB)
Władca Pierścieni LCG - FAQ (778.6 KB)
Władca Pierścieni LCG - FAQ (wersja ekonomiczna, na białym tle) (377.5 KB)
Władca Pierścieni LCG - zasady turniejowe (676.8 KB)
Władca Pierścieni LCG - Wariant łatwy (1.8 MB)
Podstawowe zasady turniejowe (240.3 KB)
Instrukcje do zestawów przygodowych
Rozszerzenia
Khazad-Dum - Instrukcja (1.6 MB)
Spadkobiercy Numenoru (18.0 MB)
Głos Isengardu - Instrukcja (1.5 MB)
Zaginione Królestwo (23.6 MB)
Szara Przystań (26.9 MB)
Piaski Haradu (28.5 MB)
Dzicz Rhovanionu (24.2 MB)
Saga
Hobbit: Górą i Dołem (21.9 MB)
Hobbit: Na Progu (19.9 MB)
Czarni Jeźdźcy - Instrukcja (4.9 MB)
Droga Mrocznieje (43.2 MB)
Zdrada Sarumana (34.8 MB)
Kraina Cienia (30.9 MB)
Płomień Zachodu (33.0 MB)
Góra Ognia (35.1 MB)
Cykl Mrocznej Puszczy
Polowanie na Golluma (1.8 MB)
Starcie u stóp Samotnej Skały (5.9 MB)
Podróż do Rhosgobel (6.2 MB)
Wzgórza Emyn Muil (6.3 MB)
Martwe Bagna (6.1 MB)
Powrót do Mrocznej Puszczy (6.3 MB)
Cykl Dwarrowdelf
Brama Czerwonego Rogu (6.3 MB)
Droga do Rivendell (6.1 MB)
Czatownik (6.4 MB)
Mroki Morii (6.1 MB)
Kamienne Podstawy Ziemi (6.1 MB)
Cień i Płomień (6.1 MB)
Cykl Przeciwko Cieniowi
Obawy Namiestnika (13.4 MB)
Las Druadan (13.5 MB)
Spotkanie przy Amon Din (12.1 MB)
Atak na Osgiliath (12.9 MB)
Krew Gondoru (12.4 MB)
Dolina Morgul (18.6 MB)
Cykl Twórcy Pierścienia
Dunlandzka Pułapka - instrukcja (1.1 MB)
Trzy próby - instrukcja (1.7 MB)
Kłopoty w Tharbadzie - instrukcja (679.6 KB)
Nin-in-Eilph - instrukcja (1.1 MB)
Sekret Celebrimbora - instrukcja (783.7 KB)
Rogata korona - instrukcja (867.7 KB)
Cykl Przebudzenie Angmaru
Pustkowia Eriadoru (1.6 MB)
Ucieczka z Góry Gram (2.5 MB)
Wrzosowiska Etten (1.8 MB)
Sekrety Rhudauru (1.5 MB)
Bitwa o Carn Dûm (1.6 MB)
Królestwo Grozy (2.8 MB)
Cykl Ścigacz Snów
Ucieczka Zaklinacza Sztormów (3.5 MB)
Istota z Głębin (3.5 MB)
Świątynia oszukanych (6.2 MB)
Zatopione ruiny (1.2 MB)
Atak na przystań Cobas (2.3 MB)
Miasto korsarzy (2.6 MB)
Cykl Haradrimów
Mumakile (10.5 MB)
Pościg przez Harad (15.1 MB)
Pod piaskami (9.0 MB)
Czarny Wąż (10.1 MB)
Lochy Cirith Gurat (14.3 MB)
Przekraczając Poros (12.0 MB)
Rozkazy białego czarodzieja – Zapowiedź rozszerzenia Głos Isengardu
Początek wyprawy – Artykuł przybliżający bohaterów rozszerzenia Czarni Jeźdźcy
Wyprawa do Doliny Morgul – Zapowiedź zestawu przygodowego Dolina Morgul
Czarni Jeźdźcy na trakcie! – Zapowiedź rozszerzenia Czarni Jeźdźcy
Krew Gondoru zostanie niedługo przelana – Zapowiedź zestawu przygodowego Krew Gondoru
Graj na swoim poziomie – Opis wariantów gry i zasady wariantu łatwego
Przygotujcie się do ataku na Osgiliath – Zapowiedź zestawu przygodowego Atak na Osgiliath
Spotkanie przy Amon Dîn – Zapowiedź zestawu przygodowego Spotkanie przy Amon Dîn
Wyprawa do Lasu Drúadan – Zapowiedź zestawu przygodowego Las Drúadan
Obawy o los Gondoru – Zapowiedź zestawu przygodowego Obawy Namiestnika
Plądrując bogactwa Khazad-dum – Prezentacja rozszerzenia Khazad-Dum
Niedługo przyjdzie czas wyruszyć do Morii – Zapowiedź rozszerzenia Khazad-Dum
Werbunek Rohirrimów – Prezentacja kilku kart z pierwszych dwóch Zestawów Przygodowych
Wyprawa dla jednego śmiałka – Porównanie różnic rozgrywki jedno- i wieloosobowej
Potęga Cienia – Opis efektów cienia
Walka z Cieniem – Prezentacja Taktyki – czwartej ze sfer wpływów występujących w grze
Strażnicy wiedzy – Prezentacja Wiedzy – trzeciej ze sfer wpływów występujących w grze
Podążajcie za mną – Prezentacja Przywództwa – drugiej ze sfer wpływów występujących w grze
Siła Ducha – Prezentacja Ducha – jednej ze sfer wpływów występujących w grze.
Przed Wami wspaniała podróż – Prezentacja mechanizmu scenariuszy
Nie bądźcie sami – Zapowiedź gry
Pospieszaj, królu! Nie gdzie indziej bowiem, lecz pod murami Minas Tirith rozstrzygnie się los dzisiejszego świata, a jeśli tam nie powstrzymamy fali, zaleje ona wkrótce piękne stepy Rohanu i nawet ta warownia wśród gór nie będzie bezpiecznym schronieniem.
— Hirgon, Powrót króla