Władca Pierścieni LCG – Wyprawa do Doliny Morgul

dolina_morgulNie wtrącaj się między Nazgula a jego łup.”
- J.R.R. Tolkien, Powrót Króla

Epicka przygoda, która zaczęła się w mrocznych ulicach i alejach największego miasta Gondoru zakończy się podczas rozpaczliwej bitwy u samych bram Mordoru…

Po odwiedzeniu podziemi, starciach z wrogami, udziale w bitwach i oblężeniach, nowy scenariusz z zestawu przygodowego Dolina Morgul stawia największych bohaterów Śródziemia przed kolejną szansą na zwalczenie sił Mordoru. Bohaterowie nie zaznają spokoju, muszą walczyć o swoje życie w bitwie przeciwko jednemu z nieumarłych kapitanów Modoru – Nazgulowi z Minas Morgul!

Cały cykl Przeciwko Cieniowi rozwijał cechę Gondor i wzmacniał talie oparte na jednej sferze, Dolina Morgul również skupia się na tych aspektach gry i stanowi doskonałe zakończenie tego cyklu. Gracze zyskają inspirującego nowego bohatera i po trzy kopie nowych kart gracza.

wachlarz_morgul

Na Czele Przeciwko Cieniowi

Oprócz tego, że prowadzi do starcia z jednym z największych sług Czarnego Pana,  Dolina Morgul wzmacnia również szeregi bohaterów wraz z przybyciem słynnego wojownika i szlachetnego króla Rohanu, Théodena (Dolina Morgul, 134).

theodenPodobnie jak Dáin Żelazna Stopa (Powrót do Mrocznej Puszczy, 116), Théoden oferuje stałą premię do statystyk bohaterów. Jednak w przeciwieństwie do Dáina, jego zdolność działa nawet gdy jest wyczerpany i działa na wszystkich bohaterów. Wielu graczy sprytnie wykorzystało zdolność Dáina by inspirować pozostałych Krasnoludów. Talie musiały być jednak budowane z jak największą ilością kart które przywracały Dáina po tym jak został wyczerpany. W przeciwnym wypadku jego zdolność nie działała, a gracz musiał patrzeć jak duży koszt zagrożenia Dáina zupełnie się nie zwraca.

Théoden jest bardziej wszechstronnym bohaterem. Król Rohanu, czuje się tak samo swobodnie w siodle jak i na tronie. Miał w zwyczaju walczyć z wrogami konno z mieczem w ręku, a jego atrybuty doskonale odzwierciedlają tę umiejętność. Wzmocniony swoją zdolnością, Théoden może udać się na wyprawę z siłą woli 3, atakować z siłą 3 lub bronić wraz ze zdolnością Wartownik z siłą obrony 2. W rzeczywistości, podczas korzystania z nowego bohatera, jakiego otrzymujemy w Dolinie Morgul, gracze nie będą mieli problemów ze znalezieniem zastosowania Théodena, ponieważ oferuje on wiele różnorodnych możliwości.

W grze karcianej Władca Pierścieni istnieje wiele kart, które pozwalają Ci na przygotowanie wyczerpanej postaci, a Dolina Morgul wprowadza jeszcze jedną, która doskonale współgra z Théodenem. Wierzchowiec z Marchii (Dolina Morgul, 139) dołączony do bohatera z Gondoru bądź Rohanu za koszt 1 zasobu, pozwala na przygotowanie go po tym jak zostanie przydzielony do wyprawy.

Następnie, wraz z Théodenem na czele, twoi Taktyczni bohaterowi mogą wykonywać wyprawy, wcześniej przeznaczone głównie dla drużyn Ducha. W ten sposób Dolina Morgul oraz cykl Przeciwko Cieniowi kontynuuje rozwój każdej ze sfer i daje graczom powody do eksperymentowania z składaniem talii.

Wyprawa do końca

Podążaj za przywództwem Théodena lub znajdź swoją własną ścieżkę do bram Mordoru. Spodziewaj się Doliny Morgul, ostatniego rozdziału z cyklu Przeciwko Cieniowi, w trzecim kwartale 2013!