Posiadłość Szaleństwa: Przekrocz próg laboratorium

alchemia_600„Nauki — a każda z nich dąży we własnym kierunku — nie wyrządziły nam jak dotąd większej szkody; jednakże pewnego dnia, gdy połączymy rozproszoną wiedzę, otworzą się przed nami tak przerażające perspektywy rzeczywistości, a równocześnie naszej strasznej sytuacji, że albo oszalejemy z powodu tego odkrycia, albo uciekniemy od tego śmiercionośnego światła przenosząc się w spokój i bezpieczeństwo nowego mrocznego wieku.”

–H.P. Lovecraft

We wnętrzach opuszczonych szpitali, sekretnych laboratoriów i zapomnianych komórek naukowcy przeprowadzają pozbawione wszelkich skrupułów eksperymenty, które ściągną ludzkość na skraj przepaści. Jedynie mała grupa badaczy może odkryć prawdę i zakończyć te szaleńcze działania zanim będzie za późno…

Z przyjemnością chcieliśmy poinformować, że w tym roku nakładem naszego wydawnictwa ukaże się Zakazana Alchemia – rozszerzenie wprowadzające jeszcze więcej tajemnic i grozy do Posiadłości Szaleństwa. To ekscytujące rozszerzenie wprowadza do gry nowe postacie badaczy, nowe karty Traumy, Mitów oraz Walki, które można wykorzystać podczas rozgrywania dowolnego scenariusza. Zakazana Alchemia zawierać będzie także trzy nowe opowieści traktujące o naukowych horrorach, w których badacze będą przeszukiwać nowe pomieszczenia, walczyć z nowymi potworami, odnajdywać nowe przedmioty, rozwiązywać nowe zagadki, włamywać się do pomieszczeń zabezpieczonych nowymi zamkami oraz pokonywać nowe przeszkody. Jeśli starczy wam odwagi, możecie spróbować swych sił w nowych, alchemicznych łamigłówkach. Jednak ich efekty uboczne mogą być śmiertelne! Pamiętajcie, zostaliście ostrzeżeni!

Nowi badacze, nowe wyzwania

Rozszerzenie Zakazana Alchemia wprowadza do gry czterech nowych badaczy, którzy staną się częścią przerażających opowieści, do których dochodzi w Arkham. Są nimi:

Darell Simmons – fotograf, któremu nie są obce dziwne wydarzenia, do których dochodzi w mieście;

Vincent Lee – lekarz, doświadczony chirurg o pewnej ręce;

Dexter Drake – magik o doskonałych umiejętnościach, poszukujący prawdziwej magii;

Carolyn Fern – psycholożka kierująca się w swych poczynaniach chłodną i analityczną rozwagą.

Dzięki zapewnianej przez te postaci różnorodności charakterów, zdolności oraz ekwipunku Zakazana Alchemia poprawia jeszcze bardziej doskonałą regrywalność Posiadłości Szaleństwa.

 kafelki

Czy jesteście gotowi usłyszeć historie o starożytnym koszmarze? Zakazana Alchemia zawiera trzy opowieści traktujące o tym, jak odkrycia naukowe zmierzył w niewłaściwą stronę.

W „Powrocie reanimatora” badacze zostają poproszeni o zbadanie losów doktora Herberta West, szalonego naukowca, którego eksperymenty nad przywracaniem do życia przywiodłydo przedwczesnej śmierci. „Żółta materia” opowiada ponurą historię badań nad pozaziemskimi bytami. Tylko kto tak naprawdę jest badaczem, a kto obiektem badań? Na koniec opowieść „Zagubieni w czasie i przestrzeni” wynosi rozgrywkę w Posiadłość Szaleństwa na zupełnie inny poziom poprzez wprowadzenie możliwości podróży w czasie! Cofnijcie się do połowy XIX wieku albo wyruszcie w przyszłość, do połowy XXI wieku aby odnaleźć prawdę, która skryta jest za dziwnym i niebezpiecznym urządzeniem.

Stańcie do walki z przerażającym złem

Dzięki czterem nowym bystrym badaczom, dwóm rodzajom przerażających potworów, około 250 nowym kartom, 40 żetonom i znacznikom oraz sześciu szczegółowymi kafelkom mapy, wchodzącym w skład rozszerzenia Zakazana Alchemia wasze rozgrywki staną się jeszcze ciekawsze i bardziej emocjonujące.

Polskie wydanie rozszerzenia Zakazana Alchemia zostanie przygotowane w oparciu o poprawioną wersję rozszerzenia, wolną od wad, które wystąpiły w pierwszym anglojęzycznym wydaniu.

potwory