Terrorscape

Opis gry

Terrorscape_3d_box_mockup_800_800

Zbudowana u schyłku XIX wieku posiadłość popadła w ruinę, odkąd została porzucona przez poprzedniego właściciela. Jednak budynek nie pozostał niezamieszkany. Od czasu do czasu, przechodząc obok, można usłyszeć dźwięk ostrzenia noży lub cichy trzask ognia w kominku. Migotliwe płomienie rzucają długie cienie na wielkie ściany, ożywiając portrety właścicieli, którzy dawno uciekli z tego przeklętego domu. Pewnego dnia potworna ulewa zaprowadziła grupę niewinnych podróżnych do drzwi tej pustej wiktoriańskiej posiadłości. Nie wiedzieli, że kryjący się w jej murach koszmar jest o wiele bardziej niebezpieczny niż szalejąca na zewnątrz burza…

OCALALI Chowajcie się, uciekajcie i wspólnie walczcie o przetrwanie. Przechytrzcie Zabójcę dzięki swoim umiejętnościom. Zróbcie dobry użytek z przedmiotów i pomieszczeń. A czasem podejmijcie ryzyko i zaatakujcie!

KTO SIĘ NIE SCHOWA, TEN. . . ZGINIE! Terrorscape to asymetryczna gra grozy dla 2-4 graczy. Gracze wcielają się w role Ocalałych lub Zabójcy. Ocalali muszą kryć się przed wzrokiem Zabójcy i wspólnie uciec z posiadłości. W tym celu należy odnaleźć 5 kluczy lub naprawić radio i wezwać pomoc. Z kolei Zabójca usiłuje samodzielnie wytropić Ocalałych przy pomocy swoich bezlitosnych zdolności oraz nielicznych wskazówek, pozostawianych przez jego ofiary.

ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:
1 zasłonka z wieżą do kości 2 plansze z mapą 6 figurek Zabójców 5 figurek Ocalałych 3 arkusze Zabójców 5 arkuszy Ocalałych 1 arkusz poziomu i siły Zabójcy 3 arkusze plecaków 145 kart 2 arkusze pomocy 65 żetonów i kafelków 4 kości obrony 5 kolorowych nakładek 1 instrukcja 1 Zeszyt Zabójcy 1 Zeszyt Ocalałych 1 Poradnik przetrwania 4 plastikowe tacki

Terrorscape_Setup

Rozszerzenia

Terrorscape_Dziki_Instynkt_3d_box_mockup_800_800

Dziki Instynkt

CO NOWEGO? Łowczyni jest mistrzynią zakładania sideł. By zlokalizować Ocalałych i utrudnić im ucieczkę, używa 3 ich rodzajów: czaszek, sieci i potrzasków. Wpadnięcie w sidła bywa dla Ocalałych śmiertelnie niebezpieczne, ale próbując je ominąć, mogą wpaść wprost w ramiona Łowczyni… Wilkołak to krwiożerczy tropiciel. Jest bardzo wrażliwy na hałas i nie oszczędzi nikogo, kto da mu się złapać. Aby walczyć z jego nieludzką siłą, jedyną nadzieją Ocalałych jest znalezienie srebrnej broni, która może uratować im życie podczas pojedynku. Chata w lesie to długa i wąska mapa, dlatego przemieszczanie się po niej wymaga uważnego planowania. Dzięki specjalnemu tajemnemu przejściu, przez które może poruszać się wyłącznie Zabójca, ci zwinniejsi staną się jeszcze bardziej niebezpieczni. Ocalali zaś mogą skorzystać z lokalizacji „Pokój 102”, aby zdobyć dodatkowe przedmioty.

Terrorscape_Nieopisywalny_Koszmar_3d_box_mockup_800_800

Nieopisywalny Koszmar

CO NOWEGO? Dusiciel dzięki swoim kielichom rozprzestrzenia się po całej mapie, blokuje wejście i zadaje obrażenia Ocalałym. Jest powolny i stosunkowo trudno mu odkryć lokalizację Ocalałych, ale wystarczy chwila nieuwagi, a zostaniecie otoczeni przez ciernie! Obcy ewoluuje i przeobraża się podczas polowania. W przeciwieństwie do innych Zabójców, którzy zwykle mają określony styl gry, umiejętności Obcego można dostosować do swoich potrzeb. Jedynym ograniczeniem jest pomysłowość gracza! Laboratorium jest od pewnego czasu nieczynne, ale niektóre urządzenia wciąż działają. Alarm w sterylym pomieszczeniu włącza się za każdym razem, gdy wchodzi do niego Ocalały, a hałas może przyciągnąć niepotrzebną uwagę. W innej części mapy Ocalali mogą skorzystać z apteczki, aby wyleczyć swoje obrażenia. Jednak Zabójca dołoży wszelkich wysiłków, aby Gabinet lekarski był jak najbardziej niebezpieczny…

Terrorscape_Niesmiertelna_Groza_3d_box_mockup

Nieśmiertelna Groza

CO NOWEGO? George jest odważnym i troskliwym profesorem, który zaryzykowałby życie, aby uratować każdego, kto znajduje się w niebezpieczeństwie, zwłaszcza swoich ukochanych uczniów. Dzięki inteligencji i wiedzy potrafi znaleźć nowe sposoby na przechytrzenie Zabójcy. Posągi to nadprzyrodzony zbiorowy umysł, który kontroluje 4 marmurowe posągi, strzegące swojego terytorium. Na pierwszy rzut oka wydają się nieszkodliwymi i prostymi dziełami sztuki, jednak wystarczy chwila, aby szybko i bezlitośnie zaatakowały intruzów. Zamek stoi pusty od kilkuset lat, ale skomplikowane mechanizmy zbudowane w celu wzmocnienia obrony wciąż działają. Ocalali mogą je sprytnie wykorzystać, aby przeszkodzić Zabójcy. Jednak główną arterią w zamku jest przerażający korytarz posągów. Kto zaryzykuje i jako pierwszy postawi w nim stopę?