16 marca 2021

Wampir: Maskarada – Wendeta: Klan Malkavian

Wampir_Wendeta_Clan_Malkavianie_FB_1200_800- Która? Ta po lewej? Ta w szpilkach?

- No taaaa. Pracuje w dziale IT. Podobna jest do ET. Kumasz? IT, ET! Ten z filmu?

Wampir_Wendeta_Clan_Malkavianie_297_400(2)- Nie znam, Ty lubisz takie rzeczy. Ale jest.. no wiesz.. WYJĄTKOWA?

- Śledziłem ją od dawna, inteligentna, samotna, lubi ezoterykę. Kto jak nie ona, weź, chociaż raz mi zaufaj! Czy ja kiedykolwiek Cię zawiodłem?

- A czy ja umiem do tylu liczyć? Kiedy to planujesz?

- Dzisiaj…

- Dzisiaj??? Ale, dokładnie dzisiaj?

- Tak, teraz, zaraz!

- Teraz nie możesz, Książę na mnie czeka.

- Ale co to ma ze mnę wspólnego?

- Przecież jesteś mną, zapomniałeś?

- Jakbym mógł, Ty i ta twoja cholerna „dobra pamięć”…

Wampir_Wendeta_Clan_Malkavianie_297_400Witajcie w Świecie Mroku, w którym rozgrywa się akcja gry Wampir: Maskarada -Wendeta. Każdy z Was wcieli się w niej w przedstawiciela jednego z siedmiu wampirzych klanów Camarilli, by poprzez spisek, knowania, walkę i blef posiąść tron Chicago.

Przyszła pora na dotknięty szaleństwem klan Malkavian. Jego członków, jak sami twierdzą, łączy wyjątkowa wspólna mentalna jaźń. Decydując się na grę tym klanem musimy być gotowi na ciągłe zaskakiwanie przeciwników oraz podejmowanie ryzykownych (wręcz szalonych!) zagrań. Jednym z nich może być Mesmeryzm, który pozwoli Ci dołożyć wszystkie karty z ręki jednego rywala do Twojego obszaru w dzielnicy. Lecz co, jeśli przeciwnik przewidział nasz plan i ma ręce same słaba kartę? A może w tym szaleństwie jest metoda? Jeżeli wolisz bardziej taktyczne zagranie, może zainteresuje Cie Wściekłe natarcie które pozwoli zakryć Twoje odkryte karty przy dzielnicy, do której dołożyłeś tę kartę. Każda zakrywa karta zapewni Ci aż 4 punkty siły!

“Są dwa aspekty bycia Malkavianinem. Wizjoner i szaleniec.” Spraw, by Twoje zagrania doprowadziły rywali do prawdziwego obłędu!

Wampir: Maskarada – Wendeta

Wampir: Maskarada – Wendeta to asymetryczna rywalizacyjna gra karciana opierająca się na strategii, blefie i dedukcji, zaprojektowana przez uznanych twórców gier planszowych Charliego Clevelanda oraz Bruno Faiduttiego. Od 3 do 5 graczy wcieli się w spiskujące wampiry walczące w różnych dzielnicach miasta o poparcie wpływowych popleczników, by ostatecznie zawładnąć tronem Chicago.Na przestrzeni trzech rund gracze będą dokładać karty oraz żetony krwi, walcząc o poparcie popleczników w różnych dzielnicach – zarówno ludzi, jak i Spokrewnionych – zdobywając tym samym wpływy i zyskując dostęp do ich zdolności specjalnych. Z kolei nowe karty, dobierane z początkiem każdej rundy, pozwolą zaskakiwać przeciwników nowo nabytymi mocami. celan_800x800_fb_wampir_wendeta