Jacqueline Fine – prezentacja Talii początkowej badacza
Każdej nocy sny Jacqueline Fine wypełniają rzeczy, które jeszcze nie nadeszły. Z początku myślała, że te sny to jakaś koszmarna klątwa. Jednak gdy zaczęła kontrolować swoje wizje i obserwować widziane w nich wydarzenia z coraz większą dokładnością, zrozumiała, że nie jest to klątwa, lecz powołanie. W istocie, Jacqueline Fine (Podstawowa talia badacza – Jacqueline Fine, 1) potrafi manipulować losem związanym z żetonami chaosu jak nikt inny. Kiedy badacz w jej lokalizacji miałby odkryć dowolną liczbę żetonów chaosu, może odkryć dwa dodatkowe, a w zamian anulować dwa spośród wszystkich odkrytych żetonów! Oczywistym jest, że proroctwa Jacqueline przydają się podczas każdego testu. Jednak najlepiej współgrają z nowym arsenałem Zaklęć pojawiających się w ramach tego rozszerzenia, jak na przykład Lazurowy płomień (Podstawowa talia badacza – Jacqueline Fine, 7) czy Jasnowidzenie (Podstawowa talia badacza – Jacqueline Fine, 8). Oba te Zaklęcia są wyjątkowo skuteczne, jednak odkrycie najbardziej pomocnych żetonów chaosu podczas ich wykorzystania, wiąże się z dodatkowymi konsekwencjami. Na szczęście, zdolność Jacqueline pozwala na zdanie testu, unikając przy tym tych reperkusji.
Przeglądając karty, na które warto poświęcić punkty doświadczenia przy wzmacnianiu talii Jacqueline, warto zwrócić uwagę na Szaty niekończącej się nocy (Podstawowa talia badacza – Jacqueline Fine, 22), atut pozwalający zagrywać karty Zaklęć niższym kosztem i bez wywoływania ataków towarzyszących. A może wolicie zdecydować się na Odnowienie mocy (Podstawowa talia badacza – Jacqueline Fine, 29), by szybko uzupełnić ładunki swoich Zaklęć i Relikwii, co pozwoli skutecznie kontynuować dochodzenie nawet po wyczerpaniu swych mistycznych zasobów.
Talia początkowa badacza Jacqueline Fine nie jest samodzielnym produktem. Jest to dodatek do gry Horror w Arkham: Gra karciana.