Horror w Arkham: Gra karciana

Opis gry

horror_w_arkham_lcg

Najstarszym i najsilniejszym uczuciem rodzaju ludzkiego jest strach, zaś najstarszym i najsilniejszym rodzajem strachu jest strach przed nieznanym.
– H. P. Lovecraft

W sennym miasteczku Arkham w stanie Massachusetts niewielka grupa nieustraszonych badaczy próbuje ustalić, jaka złowieszcza siła kryje się za spiskiem, który zagraża istnieniu ludzkości. Jednak zachowajcie czujność! Świat magii skrywa niezliczone koszmary i badacze muszą niezwykle uważać, aby zachować zdrowe zmysły i przetrwać. Horror w Arkham: Gra karciana to gra kooperacyjna, w której jeden lub dwoje graczy wciela się w rolę badaczy rozwiązujących przerażające tajemnice.

W przypadku posiadania dwóch zestawów podstawowych w grze może wziąć udział nawet czterech graczy. Każda rozgrywka to fragment większej kampanii, a podejmowane przez graczy decyzje wiążą się z zaskakującymi, długofalowymi konsekwencjami. Horror w Arkham: Gra karciana jest grą LCG®, do której regularnie wydawane są nowe karty, pozwalające graczom na modyfikowanie zawartości tego zestawu podstawowego, jak również na tworzenie zupełnie nowych, oryginalnych talii.

Zawartość pudełka:

5 kart badaczy • 5 mał ych kart badaczy 110 kart scenariuszy • 119 kart graczy • 30 żetonów zasobów 44 żetony chaosu • 18 żetonów przerażenia • 27 żetonów obrażeń 30 żetonów wskazówek/zagłady • 1 Księga kampanii 1 Zasady wprowadzające • 1 Kompletna księga zasad

Nowa edycja

ahc_60_cover.pngNajstarszym i najsilniejszym uczuciem rodzaju ludzkiego jest strach, zaś najstarszym i najsilniejszym rodzajem strachu jest strach przed nieznanym.
– H. P. Lovecraft

W sennym miasteczku Arkham w stanie Massachusetts niewielka grupa nieustraszonych badaczy próbuje ustalić, jaka złowieszcza siła kryje się za spiskiem, który zagraża istnieniu ludzkości. Jednak zachowajcie czujność! Świat magii skrywa niezliczone koszmary i badacze muszą niezwykle uważać, aby zachować zdrowe zmysły i przetrwać.

Horror w Arkham: Gra karciana to gra kooperacyjna, w której od 1 do 4 graczy wciela się w rolę badaczy rozwiązujących przerażające tajemnice. Każda rozgrywka to fragment większej kampanii, a podejmowane przez graczy decyzje wiążą się z zaskakującymi, długofalowymi konsekwencjami. Horror w Arkham: Gra karciana jest grą LCG®, do której regularnie wydawane są nowe karty, pozwalające graczom na modyfikowanie zawartości tego zestawu podstawowego, jak również na tworzenie zupełnie nowych, oryginalnych talii.

Zawartość pudełka:

5 kart badaczy • 5 małych kart badaczy 111 kart scenariuszy • 245 kart graczy • 61 żetonów zasobów 44 żetony chaosu • 27 żetonów przerażenia • 40 żetonów obrażeń 57 żetonów wskazówek/zagłady • 1 Księga kampanii 1 Zasady wprowadzające • 1 Kompletna księga zasad

Cykle Mitów nowa formuła

 AHC63_cover_www

Na krawędzi Ziemi – Rozszerzenie badaczy


W dalekich, niezbadanych obszarach Antarktydy, niewypowiedziana groza ukrywa się w mroku. A wraz z nią czają się, obserwują i wyczekują tajemnice tak starożytne że razem grożą rozszarpaniem na strzępy naszej wiedzy o planecie, która nazywamy domem – o ile wcześniej nie rozszarpią samej rzeczywistości. W obliczu takiej grozy, badacze muszą zanurzyć się w tajemnicach skrywających się w lodowych czapach i, miejmy nadzieję, odkryć prawdę nim będzie za późno. Czy zdołają ocalić świat? A może sczezną w okowach lodu?

 AHC64_cover

 Na krawędzi Ziemi – Rozszerzenie kampanijne

W dalekich, niezbadanych obszarach Antarktydy, niewypowiedziana groza ukrywa się w mroku. A wraz z nią czają się, obserwują i wyczekują tajemnice tak starożytne że razem grożą rozszarpaniem na strzępy naszej wiedzy o planecie, która nazywamy domem – o ile wcześniej nie rozszarpią samej rzeczywistości. W obliczu takiej grozy, badacze muszą zanurzyć się w tajemnicach skrywających się w lodowych czapach i, miejmy nadzieję, odkryć prawdę nim będzie za późno. Czy zdołają ocalić świat? A może sczezną w okowach lodu?Na krawędzi ziemi rozszerzenie kampanijne nie zawiera żadnych kart badaczy. Zamiast tego w tym dodatku znajdziecie ponad 300 kart scenariuszy nowej kampanii Na krawędzi Ziemi z nową, zapierającą dech i pełną wyborów historią i wiele więcej. A co najważniejsze, wszystko czego będziecie potrzebować by zanurzyć się w tę mrożąca krew w żyłach opowieść to zestaw podstawowy i ten dodatek – nie potrzebujecie niczego więcej!

 

 cover_800x800_ahc65_2d_Rozszerzenie_badaczy

 Dziedzictwo Dunwich – Rozszerzenie badaczy

Swego czasu w ustronnej wiosce Dunwich jakaś potworna istota siała grozę pośród mieszkańców. Koszmar zakończył się, dopiero gdy trzej profesorowie z Uniwersytetu Miskatonic – dr Armitage, dr Morgan i profesor Rice – przybyli do Dunwich i uzbrojeni w tajemną wiedzę, zdołali pokonać bestię. Teraz jednak, kilka miesięcy później, towarzysze doktora Armitage’a zniknęli w tajemniczych okolicznościach i uczony obawia się najgorszego. W rozszerzeniu kampanijnym Dziedzictwo Dunwich 1 do 4 badaczy wyruszy na poszukiwanie zaginionych profesorów. W trakcie kampanii składającej się z 8 scenariuszy zgłębią zakamarki Uniwersytetu Miskatonic, okrytego złą sławą Clover Club i wielu innych miejsc, by finalnie dotrzeć do tajemniczego miasteczka Dunwich. To rozszerzenie zawiera wszystkie scenariusze składające się na cykl Dziedzictwo Dunwich.

 cover_690x800_ahc66

 Dziedzictwo Dunwich – Rozszerzenie kampanijne

Swego czasu w ustronnej wiosce Dunwich jakaś potworna istota siała grozę pośród mieszkańców. Koszmar zakończył się, dopiero gdy trzej profesorowie z Uniwersytetu Miskatonic – dr Armitage, dr Morgan i profesor Rice – przybyli do Dunwich i uzbrojeni w tajemną wiedzę, zdołali pokonać bestię. Teraz jednak, kilka miesięcy później, towarzysze doktora Armitage’a zniknęli w tajemniczych okolicznościach i uczony obawia się najgorszego. W rozszerzeniu kampanijnym Dziedzictwo Dunwich 1 do 4 badaczy wyruszy na poszukiwanie zaginionych profesorów. W trakcie kampanii składającej się z 8 scenariuszy zgłębią zakamarki Uniwersytetu Miskatonic, okrytego złą sławą Clover Club i wielu innych miejsc, by finalnie dotrzeć do tajemniczego miasteczka Dunwich. To rozszerzenie zawiera wszystkie scenariusze składające się na cykl Dziedzictwo Dunwich.

 HwA_Lcg_Ahc_70_Szkarłatne_Klucze_Rozszerzenie_Badaczy_cover_800_800

Szkarłatne klucze – Rozszerzenie badaczy

Równolegle z naszym wymiarem istnieje także wiele innych. Czasami, gdy bariera między nimi staje się zbyt cienka, z otchłani wypełzają stworzenia. Do nielicznych śmiałków posiadających przeklętą wiedzę należy powstrzymanie takich istot przed rozerwaniem naszej rzeczywistości na strzępy. To rozszerzenie wprowadza 6 nowych badaczy oraz wiele kart graczy oferujących zupełnie nowe możliwości, w tym nowe karty ze słowem kluczowym Przystosowalny, które mogą być ulepszane według potrzeb gracza. Wspomagaj swoich kompanów jako Carson Sinclair, lokaj; zdiagnozuj i wylecz schorzenia jako Vincent Lee, doktor; wymykaj się pościgom jako Kymani Jones, konsultant ds. bezpieczeństwa; poznawaj słowa nadnaturalnej potęgi jako Amina Zidane, operatorka; uwieczniaj niewyobrażalne koszmary jako Darrell Simmons, fotograf lub powołaj nieustraszoną grupę do zadań specjalnych jako Charlie Kane, polityk.

 HwA_Szkarłatne_Klucze_Ahc_69_Rozszerzenie_Kampanijne_Cover

 

Cykle Mitów stara formuła

Cykl Dziedzictwo Dunwich

ahlcg_dunwich_legacy_box_front_mini Dziedzictwo Dunwich

Swego czasu w ustronnej wiosce Dunwich jakaś potworna istota siała grozę pośród mieszkańców. Koszmar zakończył się, dopiero gdy trzej profesorowie z Uniwersytetu Miskatonic – dr Armitage, dr Morgan i profesor Rice – przybyli do Dunwich i uzbrojeni w tajemną wiedzę, zdołali pokonać bestię. Teraz jednak, kilka miesięcy później, towarzysze doktora Armitage zniknęli w tajemniczych okolicznościach i uczony obawia się najgorszego.

 


 

Cykl Szlak do Carcosy

ahlcg_dunwich_legacy_box_front_mini Szlak do Carcosy

Ludzie w miasteczku od kilku tygodni rozmawiają o zbliżającym się spektaklu Króla w Żółci. Jednak po zapoznaniu się z ponurą przeszłością tego przedstawienia jesteś pewien, że szykuje się coś złego. Zaginięcia. Samobójstwa. Urojenia. Obłęd. Gdziekolwiek wystawiano Króla w Żółci, w ślad za nim podążało szaleństwo. Do tej pory nie udowodniono, że te zdarzenia mają jakikolwiek związek z przedstawieniem, ale wcześniej nigdy nie stanowiło to dla ciebie przeszkody.


Cykl Zapomniana era

ahlcg_dunwich_legacy_box_front_mini Zapomniana era

Wydaje się nam, że znamy historię Ziemi, jednak istnieją tajemnice, które są starsze niż ludzka pamięć i prawdy, które zachwiałyby naszym postrzeganiem wszechświata. Kiedy słynny historyk Alejandro Vela odkrył jedną z takich tajemnic – ruiny pradawnego miasta Azteków – zapoczątkował ciąg wydarzeń, które mogą doprowadzić do poznania natury samego czasu.

 


 

Cykl Przerwany krąg

Przerwany-krag-box 600x600 Przerwany krąg
Sąd. Umiarkowanie. Sprawiedliwość. Wieża. Nie potrafisz przestać myśleć o kartach tarota, które opowiedziały historię ponurej przyszłości. Jednak kiedy dowiadujesz się, że w posiadłości we French Hill zniknęło bez śladu czworo ludzi, zaczynasz się zastanawiać, czy przepowiedziany przez wróżbitkę straszny los dotyczy tylko ciebie, czy może całego Arkham.

 


 

Cykl Pożeracze snów

pozeracze_2d Pożeracze snów

„Są pewne zakrzywienia czasu, przestrzeni, wizji i rzeczywistości,  które jedynie śniący jest w stanie przepowiedzieć…”

– H. P. Lovecraft, „Srebrny klucz”

W tym rozszerzeniu, które rozpoczyna piąty cykl Horroru w Arkham: Gry karcianej, 1-4 graczy wciela się w rolę grupy badaczy przemierzającej Krainy snów lub ich towarzyszy, którzy pozostali w świecie jawy.



ahc52_cover Zmowa nad InnsmouthNiedaleko Arkham, na wybrzeżu Atlantyku, leży zapuszczone miasteczko Innsmouth. Aura zaniedbania i rozkładu spowija miasto niczym oceaniczna mgła – od dziwnie świecących okien hotelu Gilman House po opuszczony i walący się most przy Fish Street. Tuż za granicami miasteczka, wybrzeże Innsmouth jest usiane podmokłymi tunelami pływowymi i nienaturalnymi zatoczkami. Któż wie, jakie dziwne głębinowe skarby można znaleźć wśród rubich ości i gnijących wodorostów?

Cykl Na krawędzi Ziemi

 

Na krawędzi Ziemi – Rozszerzenie badaczy

W dalekich, niezbadanych obszarach Antarktydy, niewypowiedziana groza ukrywa się w mroku. A wraz z nią czają się, obserwują i wyczekują tajemnice tak starożytne że razem grożą rozszarpaniem na strzępy naszej wiedzy o planecie, która nazywamy domem – o ile wcześniej nie rozszarpią samej rzeczywistości. W obliczu takiej grozy, badacze muszą zanurzyć się w tajemnicach skrywających się w lodowych czapach i, miejmy nadzieję, odkryć prawdę nim będzie za późno. Czy zdołają ocalić świat? A może sczezną w okowach lodu?

   

 

Scenariusze i zestawy kart

Powrót Nocy fanatyka

W pozawymiarowej krypcie śmierci i zepsucia śpi Pożeracz z otchłani. Jeśli się zbudzi, jego gniew rozerwie Arkham na strzępy. Niniejszy dodatek pozwala graczom powrócić do historii z zestawu podstawowego gry karcianej Horror w Arkham i ponownie doświadczyć emocji kampanii Noc fanatyka z zupełnie nowymi kartami scenariuszy, które zapewnią zaskakujące wyzwania. Dodatkowo pudełko z tego rozszerzenia może służyć do przechowywania kart z całej kampanii dzięki załączonym separatorom, odpowiadającym wszystkim zestawom spotkań nocy fanatyka. W skład Powrotu Nocy fanatyka wchodzą także nowe karty, zwiększające możliwości tworzenia własnych talii.

Do rozgrywki wymagany jest zestaw podstawowy Horror w Arkham LCG.

Powrót Dziedzictwa Dunwich

Jeszcze raz wsiądźcie do pociągu do Dunwich i ponownie przeżyjcie emocje kampanii Dziedzictwo Dunwich z zupełnie nowymi kartami scenariuszy, które zapewnią zaskakujące wyzwania. Dodatkowo pudełko z tego rozszerzenia może służyć do przechowywania kart z całej kampanii dzięki załączonym separatorom, odpowiadającym wszystkim zestawom spotkań Dziedzictwa Dunwich. W skład Powrotu Dziedzictwa Dunwich wchodzą także nowe karty, zwiększające możliwości tworzenia własnych talii.

Do rozgrywki wymagany jest zestaw podstawowy Horror w Arkham LCG.

Powrót Szlaku do Carcosy

Powrót Szlaku do Carcosy to nie tylko udział w kolejnym wystawieniu sztuki i wystawnym przyjęciu znanych z dużego rozszerzenia Szlak do Carcosy – karty scenariusza i spotkań z Powrotu Szlaku do Carcosy pozwolą na ponowne przeżycie całej kampanii Szlak do Carcosy w odmienionej formie. Oprócz nowych kart podnoszących poziom trudności poszczególnych scenariuszy, Powrót Szlaku do Carcosy zawiera także wyjątkowe pudełko do przechowywania całej kampanii Szlak do Carcosy wraz ze specjalnymi separatorami dla każdego zestawu spotkań.

Do rozgrywki wymagany jest zestaw podstawowy Horror w Arkham LCG oraz cykl Szlak do Carcosy.

 

Powrót przerwanego kręgu

Przepowiednia jeszcze się nie wypełniła. Ponownie przeżyjcie emocje kampanii Przerwany krąg z zupełnie nowymi kartami graczy i kartami scenariuszy, które zapewnią zaskakujące wyzwania, oraz z zupełnie nową talią tarota, którą można wykorzystać w dowolnym scenariuszu lub kampanii. Dodatkowo pudełko z tego rozszerzenia może służyć do przechowywania kart z całej kampanii dzięki załączonym separatorom, odpowiadającym wszystkim zestawom spotkań z cyklu Przerwany krąg.
Zawiera talię 22 kart tarota, które mogą zostać wykorzystane w dowolnym scenariuszu lub kampanii do gry Horror w Arkham: Gra karciana. Do gry wymagany jest zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham oraz kampania Przerwany krąg.

Labirynty obłędu

W Labiryntach obłędu, wyjątkowym 80-kartowym scenariuszu do gry karcianej Horror w Arkham LCG, trzy grupy badaczy zostają porwane przez tajemniczego oprawcę i zmuszone do wzięcia udziału w jego podłym eksperymencie. Każda z grup zmierzy się z własnymi niebezpieczeństwami, ale aby przetrwać, będzie musiała współpracować z pozostałymi. Ten scenariusz można rozegrać w pojedynczej grupie 1-4 badaczy jako samodzielny scenariusz lub jako minikampanię trzech scenariuszy. Można również rozegrać go w epickim trybie wieloosobowym, gdzie do 12 graczy wcieli się w trzy grupy badaczy.

Do rozgrywki wymagany jest zestaw podstawowy Horror w Arkham LCG.

Klątwa Rougarou

Klątwa Rougarou to wyjątkowy scenariusz do gry karcianej Horror w Arkham LCG przygotowany z okazji specjalnego wydarzenia Arkham Nights 2016. Można go rozegrać jako pojedynczy scenariusz w trybie samodzielnej rozgrywki lub jako historię poboczną w trakcie dowolnej kampanii. Badacze muszą wyruszyć do Nowego Orleanu, aby odkryć, co tak naprawdę kryje się za ostatnimi morderstwami… Muszą jednak uważać, aby wisząca nad okolicznymi zalewiskami klątwa nie pochłonęła również ich!

Do rozgrywki wymagany jest zestaw podstawowy Horror w Arkham LCG.

Karnawał koszmarów

Karnawał koszmarów to wyjątkowy scenariusz do gry karcianej Horror w Arkham LCG. Można go rozegrać jako pojedynczy scenariusz w trybie samodzielnej rozgrywki lub jako historię poboczną w trakcie dowolnej kampanii. W tym scenariuszu badacze biorą udział w weneckim karnawale i próbują zdemaskować  tajemniczych konspiratorów. Kiedy cień okrywa miasto, z wód laguny wyłania się coś przerażającego…

Do rozgrywki wymagany jest zestaw podstawowy Horror w Arkham LCG.

Strażnicy Otchłani

Strażnicy Otchłani to wyjątkowe, 78-kartowe rozszerzenie od gry karcianej Horror w Arkham LCG, składające się z 2 połączonych scenariuszy. W Wiecznym śnie badacze wyruszają w podróż do Egiptu, aby odkryć tajemnicę medycznej zagadki, i wpadają w sam środek niebezpiecznej intrygi. W Uzurpatorze nocy badacze muszą odnaleźć na pustyni bramę prowadzącą do krainy, która przekracza ich najśmielsze oczekiwania, aby zapobiec wypełnieniu się starożytnej przepowiedni, wieszczącej zniszczenie Ziemi. Każdy z tych scenariuszy może być rozegrany w trybie samodzielnej rozgrywki lub jako historia poboczna w dowolnej kampanii.

Do rozgrywki wymagany jest zestaw podstawowy Horror w Arkham LCG.

 

Morderstwo w Hotelu Excelsior

W tym wyjątkowym scenariuszu do gry karcianej Horror w Arkham LCG badacze muszą rozwiązać zagadkę Morderstwa w Hotelu Excelsior. Zegar tyka, a za każdym rogiem czyha niebezpieczeństwo. Czy uda wam się odkryć kryjącą się za tą makabryczną zbrodnią prawdę i oczyścić własne imię? Czy też staniecie się następnymi ofiarami?

Ten scenariusz może być rozegrany w trybie samodzielnej rozgrywki lub jako historia poboczna w dowolnej kampanii.

Do rozgrywki wymagany jest zestaw podstawowy Horror w Arkham LCG.

Śluz, który pożarł wszystkoW scenariuszu Śluz, który pożarł wszystko do gry karcianej Horror w Arkham pojawi się coś nie z tej ziemi… Ten samodzielny scenariusz, którego premiera odbyła się podczas Gen Con 2019, przenosi graczy w świat mitów Cthulhu H.P. Lovecrafta, w których na obrzeżach Blackwater coś nienaturalnego wymknęło się spod kontroli. Po uderzeniu dziwnego meteorytu miasto zostało całkowicie odcięte przez podejrzaną agencję rządową – nikomu nie wolno wyjechać, a tylko kilku wybranych detektywów mogło wejść na jego teren. Przynajmniej do czasu, kiedy to „coś” się wykluło. Czas ucieka, a w Blackwater rozpętuje się prawdziwe piekło. Mimo że anomalia cały czas rośnie i pochłania wszystko na swojej drodze, kwarantanna nadal jest ściśle przestrzegana. Jedynym sposobem na wydostanie się żywym, jest zabicie tej istoty… o ile to w ogóle możliwe.Więcej o samym scenariuszu można przeczytać w oficjalnej zapowiedzi.Do rozgrywki wymagany jest zestaw podstawowy Horror w Arkham LCG.

Machinacje w czasie

Coś jest nie tak. Laureaci Nagrody Nobla całkowicie zniknęli wraz z ich rewolucyjnym odkryciem. To rozdarcie w rzeczywistości jest ogromną stratą dla ludzkości, dlatego trzeba je naprawić. W Machinacjach w czasie, wyjątkowym scenariuszu do gry karcianej Horror w Arkham LCG, badacze podróżują po przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, aby przywrócić liniom czasu właściwy bieg, nieustannie ścigani przez potworne Ogary i inne pomioty z Tindalos. Ten scenariusz może być rozegrany przez 1-4 graczy w trybie samodzielnej rozgrywki lub jako historia poboczna w dowolnej kampanii. Posiadając trzy kopie tego scenariusza, można również rozegrać go w Epickim trybie wieloosobowym dla 3-12 badaczy.

Do rozgrywki wymagany jest zestaw podstawowy Horror w Arkham LCG.

Talie początkowe

Talie początkowe badaczy

 

Akcesoria

Maty do gry

mata_ahc_5 Niezliczone Koszmary to antypoślizgowa mata w rozmiarze około 66 cm x 66 cm dedykowana do gry Horror w Arkahm: LCG.
mata_ahc_4 Ucieczka w ostatniej chwili to antypoślizgowa mata w rozmiarze około 35,5 cm x 61 cm dedykowana do gry Horror w Arkahm: LCG.
mata_ahc_1 Nienasycona żądza krwi to antypoślizgowa mata w rozmiarze około 35,5 cm x 61 cm dedykowana do gry Horror w Arkahm: LCG.
mata_ahc_2 Przemienione zwierzę to antypoślizgowa mata w rozmiarze około 35,5 cm x 61 cm dedykowana do gry Horror w Arkahm: LCG.
mata_ahc_3 Poprzez czas i przestrzeń to antypoślizgowa mata w rozmiarze około 35,5 cm x 61 cm dedykowana do gry Horror w Arkahm: LCG.

 

Do pobrania

Zasady gry

Horror w Arkham LCG - Zasady wprowadzające (12.0 MB)

Horror w Arkham LCG - Kompletna Księga Zasad (23.5 MB)

Horror w Arkham LCG - Noc Fanatyka - Księga kampanii (6.9 MB)

Horror w Arkham LCG - Szlak do Carcosy - Księga kampanii (97.9 MB)

Horror w Arkham LCG - Dziedzictwo Dunwich - Księga kampanii (23.2 MB)

Horror W Arkham LCG - Zapomniana Era - Księga kampanii (93.5 MB)

Horror W Arkham LCG -Przerwany Krąg - Księga Kampanii (92.5 MB)

Horror W Arkham LCG - Pożeracze snów - Księga Kampanii (22.7 MB)

Horror W Arkham LCG - Zmowa nad Innsmouth - Księga Kampanii (6.4 MB)

AHC Na Krawedzi Ziemi Kampania (30.4 MB)

AHC Na Krawedzi Ziemi Badacze (1.7 MB)

Horror W Arkham Gra Karciana Ksiega Zasad 1-4 PL Web (5.9 MB)

Horror W Arkham Gra Zasady Wprowadzajace 1-4 PL Web (8.3 MB)

 

Dodatkowe materiały

Horror w Arkham LCG - Inwokacja - Zasady wydarzenia (1.1 MB)

Horror W Arkham LCG - Karnawał Koszmarów - instrukcja (1.2 MB)

 

Dzienniki kampanii

Horror w Arkham LCG - Noc fanatyka - Dziennik kampanii (291.6 KB)

Horror w Arkham LCG - Dziedzictwo Dunwich - Dziennik kampanii (6.0 MB)

Horror w Arkham LCG - Szlak do Carcosy - Dziennik kampanii (583.7 KB)

Horror w Arkham LCG - Zapomniana Era - Dziennik kampanii (5.9 MB)

Horror w Arkham LCG - Przerwany krąg - Dziennik kampanii (481.9 KB)

Horror w Arkham LCG - Pożeracze snów - Dziennik kampanii (11.7 MB)

AHC Na Krawedzi Ziemi Dziennik (18.9 MB)

Horror W Arkham LCG - Szkarlatne Klucze - Dziennik Kampanii (7.3 MB)

 Karty usprawnień

HwA Usprawnienia (1.0 MB)

FAQ i objaśnienie zasad

HwA FAQ (5.3 MB)

Poprawione karty (78.1 MB)

 

Przeczytaj lub zgiń – darmowy scenariusz Print & Play

HwA_Przeczytaj_lub_zgin_instrukcja (7.3 MB)

HwA_Przeczytaj_lub_zgin_karty (24.7 MB)

Wszystko albo nic – darmowy scenariusz Print & Play

Wszystko albo nic karty (36.1 MB)

Wszystko albo nic zasady (19.3 MB)

Zła krew – darmowy scenariusz Print & Play

HwA Zla Krew Instrukcja (7.1 MB)

HwA Zla Krew Karty (27.3 MB)

W majestacie prawa – darmowy scenariusz Print & Play

HwA W Majestacie Prawa Instrukcja (6.4 MB)

HwA W Majestacie Prawa Karty (37.0 MB)

 

Materiały promocyjne:

HwA Wojna Zewnętrznych Bogów Materiały Promocyjne (5.0 MB)

HwA Diabelska Rafa Materiały Promocyjne (3.5 MB)

AHC Światło Pośród Mgieł Materiały Promocyjne (3.3 MB)

HwA Na Krawędzi Ziemi Rozszerzenie Badacza Materiały Marketingowe (13.4 MB)

Artykuły

ahc29_mikro

Zaginięcia w Posiadłości Świtu

Zapowiedź rozszerzenia Przerwany Krąg

horror_w_arkham_lcg_mikro

Powrót Dziedzictwa Dunwich

Zapowiedź rozszerzenia Powrót Dziedzictwa Dunwich

ahc27_mikro

Nowy zestaw mitów

Zapowiedź rozszerzenia Strażnicy Otchłani

roz_mikro

Nowy zestaw mitów

Zapowiedź rozszerzenia Rozbita wieczność

horror_w_arkham_lcg_mikro

Nowy zestaw mitów

Zapowiedź rozszerzenia Serce Starszych

 horror_w_arkham_lcg_mikro

Czas na fanatyzm

Odebrałeś swój zestaw fanatyka?

horror_w_arkham_lcg_mikro

Miasto Archiwów i Czeluście Yoth

Zapowiedź dwóch nowych zestawów mitów

horror_w_arkham_lcg_mikro

Powrót Nocy Fanatyka

AHC_serce_starszych_mikro

Poza granicami czasu i Serce starszych

Zapowiedź dwóch nowych zestawów mitów

nici_mikro

Nowy zestaw mitów

Zapowiedź rozszerzenia Nici losu

ahc26_miKRO

Powrót Nocy Fanatyka

Zapowiedź kolekcjonerskiego rozszerzenia

ahc19_mikro

Zapomniana era

Zapowiedź drugiego dużego rozszerzenia

ahc17_mikro

Nowy zestaw mitów

Zapowiedź rozszerzenia Mgły Carcosy

ahc16_mikro

Nowy zestaw mitów

Zapowiedź rozszerzenia Noc Czarnych Gwiazd

ahc15_mikro

Nowy zestaw mitów

Zapowiedź rozszerzenia Blada maska