Wojna w Krainie Czarów
Kraina Czarów utraciła swą frywolność i szaleństwo…
Gdzie niegdyś królowały żarty i frywolność, teraz rządzi tylko złość. Herbatki są całkowicie normalne, Królowa Kier mówi szeptem, Dżabbersmok uciekł z wiersza, a gdy Alicja wraca do Krainy Czarów, nie czuje już w niej magii. Każdy lider chwyta za broń, aby przywrócić ukochanej Krainie dawną świetność. Niektórzy walczą dla pysznej herbatki, drudzy dla samej walki, jeszcze inni pragną pozbyć się kilku głów. Jest też ktoś, kto pragnie jedynie, by Kraina Czarów na nowo zatraciła wszelką logikę.
W Wojnie w Krainie Czarów każdy gracz wciela się w rolę słynnego mieszkańca Krainy Czarów i staje na czele jednej z frakcji, aby naprawić krzywdy, które zostały wyrządzone Krainie. Gra trwa 3 rundy (I, II i III). Każda runda składa się z fazy herbatki, w której gracze będą zjednywali sobie przychylność mieszkańców i sprzymierzeńców, a także fazy wojny, w której będą walczyć w różnych terytoriach!
ZAWARTOŚĆ GRY:
1 PLANSZA KRAINY CZARÓW • 5 PLANSZ FRAKCJI GRACZA • 6 ŻETONÓW PUNKTACJI REGIONÓW • 2 ŻETONY BLOKADY • 70 STRONNIKÓW FRAKCJI • 25 ZNACZNIKÓW ZAMKÓW • 30 DYSKÓW FRAKCJI • 5 PIONKÓW LIDERÓW I • 13 PIONKÓW MIESZKAŃCÓW KRAINY CZARÓW • 24 KARTY MIESZKAŃCÓW KRAINY CZARÓW I • 21 KART SPRZYMIERZEŃCÓW • 90 KART HERBATKI • 1 ARKUSZ POMOCY • 5 KART POMOCY GRACZA • 10 KART POMOCY ZDOLNOŚCI SPRZYMIERZEŃCÓW • 5 ŻETONÓW PUNKTACJI 50+ • 20 KART ZAKŁADÓW • 5 ZNACZNIKÓW SIŁY FRAKCJI • 5 ŻETONÓW TARCZ PIONEK POCZĄTKOWEJ BITWY • 5 WORKÓW FRAKCJI GRACZA • 40 ODŁAMKÓW SZALEŃSTWA • 1 KOŚĆ ODŁAMKÓW • 20 ŻETONÓW POCZĄTKOWYCH FRAKCJI • 30 ŻETONÓW ARTEFAKTÓW FRAKCJI • 24 ŻETONY PRZEDMIOTÓW MIESZKAŃCÓW KRAINY CZARÓW • 25 ŻETONÓW KUŹNI • 34 ŻETONY SZALEŃSTWA • 7 ŻETONÓW TRUCIZNY • 95 ŻETONÓW SPRZYMIERZEŃCÓW
Mieszkańcy Krainy Czarów są zaangażowani po uszy w prowadzenie wojny. Kot z Cheshire proponuje, by pozwolili sobie na odrobinę szaleństwa i sięgnęli po spaczone odłamki.
Ci mieszkańcy Krainy Czarów oraz ich artefakty gwarantują potężne nagrody. Pytanie jakim kosztem? Czy zaryzykujesz spojrzenie w głąb gardzieli opętańczo uśmiechniętego Kota z Cheshire? Czy wypijesz łyk osobliwej herbatki Kapelusznika?
Rozszerzenie Odłamki szaleństwa zawiera 4 nowe moduły: pełen zestaw nowych kart mieszkańców Krainy Czarów, których działanie kładzie nacisk na odłamki i wzmacnia je jako zasób; dwa dodatkowe rodzaje zadań pozwalające wykorzystywać nowe strategie; nagrodę za początkową bitwę, zachęcającą do wygrania bitwy w pierwszym regionie oraz Spaczoną Kuźnię oferującą nowe możliwości przekuwania żetonów. Moduły te zaprojektowano zarówno z myślą o wykorzystaniu razem, jak i w opcji wyboru i pomieszania z grą podstawową tych z nich, które najbardziej ci się spodobają.
W rozszerzeniu znajdują się również karty ciasteczek. Te różnorodne karty przygotowania gry pozwalają każdej frakcji zacząć z innym mieszkańcem Krainy Czarów i określonymi zasobami. Karty ciasteczek można wykorzystywać w połączeniu z grą podstawową oraz rozszerzeniem Odłamki szaleństwa.
Materiały marketingowe:
Instrukcje:
Wojna W Krainie Czarow Instrukcja Www (16.1 MB)
Wojna W Krainie Czarow Odlamki Szalenstwa Instrukcja PL Web (1.7 MB)