Wampir: Maskarada – Wendeta: Klan Ventrue
Na najwyższych piętrze wieżowca spoglądała przez ogromne okna swojego gabinetu, na tętniące życiem miasto poniżej. JEJ miasto! Nie miała co do tego żadnych wątpliwości. Już przed Spokrewnieniem trzymała w garści jedną z największych korporacji w mieście, a jej nowe zdolności pozwoliły spojrzeć na wszystko z nieosiągalnej dla śmiertelników perspektywy, ugruntowały pozycję wśród rekinów biznesu i władców tego świata. Zresztą kto śmiałby się z nią mierzyć? Wielu próbowało podkopać jej autorytet czy wygryźć ze stanowiska. I jedni i drudzy, ku jej nieskrywanej satysfakcji, gorzko żałowali swoich nieprzemyślanych ambicji. Spojrzała na biurko na którym piętrzyły się dokumenty. Nie zamierzała ich przeglądać. Miała od tego ludzi, oddanych jej bez reszty i gotowych na wszystko. Ktoś o JEJ statusie nie zniżał się do tak plebejskich czynności. Należała do Ventrue, klanu od wieków stojącego na straży ładu Camarilli, i jej misją było utrzymanie władzy i dbanie, by każdy przestrzegał zasad… lub zniszczenie tych, którzy są na tyle głupi by próbować im się przeciwstawić.
Witajcie w Świecie Mroku, w którym rozgrywa się akcja gry Wampir: Maskarada – Wendeta. Każdy z Was wcieli się w niej w przedstawiciela jednego z siedmiu wampirzych klanów Camarilli, by poprzez spisek, knowania, walkę i blef posiąść tron Chicago.
Czas na kolejny z klanów w jaki możecie wcielić się w ramach rozgrywki w Wendetę. To Ventrue, od wieków stojący na straży Maskarady. Decydując się na rozgrywkę tym klanem musisz w pełni wykorzystać swoją reputację i aurę władzy, by wymuszać na rywalach podejmowanie trudnych i kosztownych decyzji, a nawet by karać ich za zwycięstwo w danej dzielnicy! Na przykład korzystając z Masowej manipulacji możesz sprawić, że podczas etapu wycofywania się, każdy rywal musi zdecydować czy oddaje Ci 2 punkty cennej krwi, czy raczej woli się wycofać tym samym niwecząc swoje plany. Kto śmie rzucić wyzwanie Ventrue, ten musi spodziewać się surowej kary! Nie ma tutaj miejsca na litość, a najlepiej prawdę tę oddaje Spojrzenie tyranów, które zmusi rywali do zapłacenia Ci daniny w postaci połowy swoich punktów krwi rozstawionych przy dzielnicy gdzie zagrano tę kartę, lub do utraty 1 punktu wpływu!
Dziel, rządź, karaj i wprowadzaj w czyn słowa swego klanu. Słowa, które dla innych stają się prawem! Czy jest w Tobie dość dumy i pragnienia władzy, by posiąść tron Chicago w imię Ventrue?
Wampir: Maskarada – Wendeta
Wampir: Maskarada – Wendeta to asymetryczna rywalizacyjna gra karciana opierająca się na strategii, blefie i dedukcji, zaprojektowana przez uznanych twórców gier planszowych Charliego Clevelanda oraz Bruno Faiduttiego. Od 3 do 5 graczy wcieli się w spiskujące wampiry walczące w różnych dzielnicach miasta o poparcie wpływowych popleczników, by ostatecznie zawładnąć tronem Chicago.Na przestrzeni trzech rund gracze będą dokładać karty oraz żetony krwi, walcząc o poparcie popleczników w różnych dzielnicach – zarówno ludzi, jak i Spokrewnionych – zdobywając tym samym wpływy i zyskując dostęp do ich zdolności specjalnych. Z kolei nowe karty, dobierane z początkiem każdej rundy, pozwolą zaskakiwać przeciwników nowo nabytymi mocami. |