Przedsprzedaże lutego: aż 8 nowości i 2 dodruki!
Szaleństwo lutowych przedsprzedaży czas start! Przygotowaliśmy dla Was aż 10 smakowitych, planszówkowych kąsków. Co wybierzecie dla siebie. Sami zobaczcie – jest w czym wybierać. Wszystkie poniższe tytuły planowo powinny do nas dotrzeć już w tym miesiącu, także wypatrujcie daty premiery, a potem paczki. Możecie ja nabyć w najlepszych sklepach z grami planszowymi i naszym sklepie internetowym.
Nowości:
Machina Arcana
W grze Machina Arcana gracze wcielają się w odkrywców wrzuconych w czeleście przerażających podziemi, którzy walczą o przetrwanie i przechodzą kolejne rozdziały jednej z wielu opowieści grozy. Nawet jeśli uda im się pozostać przy życiu do końca historii, czeka na nich wyjątkowy finał ze specjalnymi zasadami. Unikatowe środowisko, interaktywny ekwipunek, zasady walki oraz taktyczna różnorodność stanowią integralną część wyjątkowej opowieści, co gwarantuje zarówno pełne zanurzenie się w świat gry, jak i ogromna regrywalność. Jednak gracze muszą strzec się na każdym kroku! Horda unikatowych, przerażających potworów tylko czeka, aby zniszczyć drużynę. Jakby tego było mało, sama Groza utrudnia rozgrywkę i niweczy wszelka nadzieje na zwycięstwo pośród nieprzyjaznych komnat.
Machina Arcana: Ku wieczności
Kiedy obietnica nieznanego wzywa, nawet sama ciemność może rzucić dziwne, nowe światło na straszliwe ambicje, czające się w ludzkich sercach. Przejrzyj złowieszcze machinacje STRAŻNIKÓW, jednocześnie opierając się uzależniającej, transformującej mocy, która żeruje na resztkach twego kruchego człowieczeństwa. Albo poddaj się jej mantrze i pogódź z losem w szokującym finale sagi Machina Arcana.
Machina Arcana: Z Otchłani
Zanurz się w bezkresie niekończących się wymiarów przeskakując do mrocznego serca Machina Arcana i poznaj jej początki, a także tragiczne losyy żywych istot pozostających w cieniu jej złej woli.
Rozbrykane jednorożce
Rozbrykane jednorożce™ to taktyczna gra oparta o zakłady oraz odrobinę szczęścia. Wcielicie się w role bogatych hazardzistów z magicznego świata, starających się obstawić udane zakłady z myślą o zdobyciu Złota i Chwały.
Mając nadzieję na osiągnięcie zamierzonego celu, podpiszecie kontrakty z szemranymi mieszkańcami krainy baśni, tym samym wynajmując ich, by zwiększyli szanse na wasze zwycięstwo. Będziecie też zagrywać karty magii, aby bezczelnie ustawiać gonitwy, a przy okazji postaracie się uniknąć straty całego ciężko zarobionego Złota. Inaczej nie pozostanie wam nic innego, jak tylko poprosić członków elfiej mafii o pożyczkę.
Na zakończenie Mistrzostw zwycięży gracz z największą ilością Chwały! (Oczywiście o ile nie okaże się, że siedzi zbyt głęboko w kieszeni elfiej mafii…).
Civilization: Terra Incognita
Rozszerzenie Terra Incognita do gry Sid Meier’s Civilization: Nowy początek pozwala graczom stworzyć imperium, które przetrwa próbę czasu! Zupełnie nowy świat tylko czeka na odkrycie, a na arenę wkracza piąty gracz i dziesięć nowych cywilizacji – w tym Anglia, Chiny, Indonezja, Turcy osmańscy i Inkowie. Dodatkowo nowe możliwości pozwalają kształtować ustrój polityczny swojego imperium, rozwijać jego dzielnice oraz eksplorować nieznane tereny. Jednak niezależnie od tego, na czym skupią się gracze, jest to okazja do przekraczania nowych granic, zajęcia miejsca wśród najwybitniejszych liderów historii i rywalizacji o to, kto wyznaczy bieg historii ludzkości!
Horror w Arkham LCG: Dziedzictwo Dunwich – Rozszerzenie badaczy
W miejscach mocy, gdzie uporządkowana przestrzeń rozpada się i ustępuje pustce, są tacy, którzy przywołują abominacje wykraczające poza nasze wyobrażenia. Na szczęście jest też kilku odważnych badaczy, którzy zaryzykowaliby życie, aby położyć kres tym koszmarom. To rozszerzenie wprowadza 5 nowych badaczy oraz wiele kart graczy oferujących nowe możliwości. Pierwotnie karty te zawarte były w produktach z cyklu Dziedzictwo Dunwich. Pokonaj potworne abominacje jako Zoey Samaras, szefowa kuchni; zwęsz dobry temat jako Rex Murphy, reporter; użyj swoich pieniędzy i sprytu, aby rozwiązać każdy problem jako Jenny Barnes, dyletantka; porozmawiaj ze zmarłymi i odpraw ponure rytuały jako Jim Culver, muzyk; szukaj kłopotów wraz ze swoim wiernym ogarem Diukiem jako Pete „Włóczęga”, tułacz. Rozszerzenie badaczy Dziedzictwo Dunwich może być wykorzystywane do budowania i rozwijania talii badaczy podczas dowolnego scenariusza lub kampanii Horroru w Arkham: Gry karcianej.
Horror w Arkham LCG: Dziedzictwo Dunwich – Rozszerzenie kampanijne
Swego czasu w ustronnej wiosce Dunwich jakaś potworna istota siała grozę pośród mieszkańców. Koszmar zakończył się, dopiero gdy trzej profesorowie z Uniwersytetu Miskatonic – dr Armitage, dr Morgan i profesor Rice – przybyli do Dunwich i uzbrojeni w tajemną wiedzę, zdołali pokonać bestię. Teraz jednak, kilka miesięcy później, towarzysze doktora Armitage’a zniknęli w tajemniczych okolicznościach i uczony obawia się najgorszego. W rozszerzeniu kampanijnym Dziedzictwo Dunwich 1 do 4 badaczy wyruszy na poszukiwanie zaginionych profesorów. W trakcie kampanii składającej się z 8 scenariuszy zgłębią zakamarki Uniwersytetu Miskatonic, okrytego złą sławą Clover Club i wielu innych miejsc, by finalnie dotrzeć do tajemniczego miasteczka Dunwich. To rozszerzenie zawiera wszystkie scenariusze składające się na cykl Dziedzictwo Dunwich.
Horror w Arkham LCG: Machinacje w czasie
Coś jest nie tak. Laureaci Nagrody Nobla całkowicie zniknęli wraz z ich rewolucyjnym odkryciem. To rozdarcie w rzeczywistości jest ogromną stratą dla ludzkości, dlatego trzeba je naprawić. W Machinacjach w czasie, wyjątkowym scenariuszu do gry karcianej Horror w Arkham LCG, badacze podróżują po przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, aby przywrócić liniom czasu właściwy bieg, nieustannie ścigani przez potworne Ogary i inne pomioty z Tindalos. Ten scenariusz może być rozegrany przez 1-4 graczy w trybie samodzielnej rozgrywki lub jako historia poboczna w dowolnej kampanii. Posiadając trzy kopie tego scenariusza, można również rozegrać go w Epickim trybie wieloosobowym dla 3-12 badaczy.
Dodruki:
Star Wars: Rebelia
Gra planszowa Star Wars: Rebelia pozwala graczom odtworzyć emocjonujące starcie pomiędzy Sojuszem Rebeliantów a Imperium Galaktycznym. Obejmij kontrolę nad siłami Imperium i uwolnij ich potęgę militarną, aby odnaleźć bazę rebeliantów albo wywołaj Rebelię na szeroką skalę, opierając się na walce partyzanckiej i sabotażu.
Do zwycięstwa będziecie jednak potrzebowali czegoś więcej niż potężnej broni. Będziecie potrzebowali bohaterów! Te kultowe postaci mogą wyruszać na tajne misje, aby pomóc w realizacji celu przyświecającego ich stronnictwu albo mogą utrudniać działania rywali. Wyślij Luka Skywalkera na Dagobah, aby odbył tam szkolenie Jedi albo spraw, aby Darth Vader zastawił pułapkę, która uwięzi Hana Solo w karbonicie!
Czy Imperium uda się stłumić Rebelię jednym silnym ciosem? Los galaktyki jest w waszych rękach.
Posiadłość: Szaleństwa: Druga edycja
W brudnych alejkach i ponurych posiadłościach Arkham kryją się przedwieczne siły, straszliwe sekrety i niewyobrażalne monstra. Pośród tych starych budowli bełkoczący szaleńcy i kultyści wznoszą modły do Przedwiecznych, a bestie nieznane śmiertelnym mędrcom gromadzą się w złowrogim blasku księżyca. Tej nocy niewielka grupa badaczy odważy się sprawdzić, co czyha za zamkniętymi drzwiami Arkham, i stawi czoła kryjącemu się tam szaleństwu…
Posiadłość Szaleństwa to przepełniona grozą i tajemnicami, w pełni kooperacyjna gra planszowa dla jednego do pięciu graczy. Gracze wcielą się w badaczy tajemnic i odwiedzą mroczne zakamarki nawiedzonych posiadłości Arkham oraz innych złowieszczych miejsc, aby odkryć niezwykłe sekrety, rozwiązać trudne łamigłówki i stawić czoła zagrożeniom nie z tego świata.