Kelp: Macki kontra Szczęki

Opis gry

Kelp_Box_Mockup_3d_800_800

Pod połyskującą taflą wody tańczą promienie słońca, zaś wodorosty kołyszą się w rytmie fal. Nieco głębiej pośród mroku nieuchwytna ośmiornica porusza się w ukryciu. Jej czujne oczy badają otoczenie,
a delikatne macki poszukują pożywienia.
Prześlizguje się między kamieniami
i unikając ostrych jeżowców liczy na schwytanie ofiary.
Najważniejsze dla niej to przetrwać.
Nagle znikąd pojawia się niebiesko-szary kształt.
To rekinek leniwy! Jest łowcą, którego napędza jeden cel:
upolować ośmiornicę. Rozpoczyna się walka o życie.
Kto zwycięży? Ośmiornica czy rekin?

Cel gry
W grze Kelp jeden z graczy wcieli się w rolę rekina próbującego upolować ośmiornicę. Drugi zaś spróbuje przeżyć właśnie jako ona. Obaj gracze mają zupełnie inne cele i drogi do zwycięstwa. Ośmiornica wygrywa, jeżeli dotrwa do końca rozgrywki lub zdoła zjeść wszystkie płytki pokarmu. Rekin zaś może zwyciężyć tylko w jeden sposób: przeprowadzając udany atak i pokonując ośmiornicę w ostatecznym starciu.
Kelp to silnie asymetryczna gra dla 2 graczy. Każdy gracz korzysta z innych elementów i gra w odmienny sposób. Ośmiornica zagrywa karty, aby poruszać się po planszy, próbuje pozostać w ukryciu, jednocześnie zastawiając sidła na rekina, zjada swoje ofiary i rozwija umiejętności poprzez dodawanie nowych kart do swojej talii. Rekin rzuca kośćmi, przeszukuje okolicę i korzysta z wyjątkowych zdolności, starając się wytropić zwodniczego głowonoga.

Zawartość pudełka:

1 figurka rekina, 2 karty pomocy, 15 niebieskich kości, 10 żółtych kości, 10 czerwonych kości, 23 karty rekina, 4 kafelki rozwoju, 3 karty starcia rekina, 1 worek na kości, 1 dwustronna plansza, 18 płytek, 1 żeton limitu ręki, 24 karty ośmiornicy, 2 karty pomocy, 3 karty starcia ośmiornicy, 1 worek

Dodatki

Kelp_Box_Nezwykle_Zachowania_Mockup_3d_800_800

Kelp: Macki kontra Szczęki – Niezwykłe Zachowania

Niezwykłe zachowania zawierają 6 minirozszerzeń, które możesz wykorzystać w rozgrywce w Kelp: Macki kontra szczęki. Możesz je dowolnie łączyć.

Niektóre z nich dają korzyści obu graczom, a pozostałe tylko jednemu. Można je wykorzystać, aby dać pewną przewagę nowym graczom, lub sprawdzić swoje umiejętności i poznać nowe strategie.

3 z nich są przeznaczone dla rekina ,a pozostałe 3 – dla ośmiornicy.

 

Do pobrania

Instrukcje:

Kelp Instrukcja PL Web (29.2 MB)