Warhammer: Inwazja – Ukierunkowany gniew (Karta tygodnia)

kometa_z_dwoma_warkoczamiSkarsnik jest wodzem plemienia Zakrzywionego Ksienżyca i najpotężniejszym Hersztem w całych Górach Krańca Świata. Skarsnik słynie pośród zielonoskórych ze swej zadziwiającej wręcz przebiegłości. Jest niezwykle podstępny i bezustannie wabi swych wrogów w pułapki i zasadzki. W walce towarzyszy mu zawsze jego ulubieniec – wielki, krwiożerczy Zębacz o imieniu Gobbla. Skarsnik wzbudza gniew w swoim przerażającym podopiecznym przy pomocy swojego Szturchańca – spiczastego narzędzia skrywającego nienawistne klątwy Szamanów Nocnych Goblinów. Przy jego pomocy zdolny jest kierować furię zielonoskórych bezpośrednio na atakujących.

Witamy ponownie w kolejnym artykule z serii karta tygodnia! Kometa z Dwoma Warkoczami, trzeci Zestaw Bitewny Cyklu Morrslieba do Gry karcianej Warhammer Inwazja już w przyszłym tygodniu będzie dostępny na sklepowych półkach. W naszym poprzednim artykule poznaliście neutralną kartę wsparcia Blask Morrslieba, a także sposób łączenia tej karty z jednostkami z konkretnych ras, takimi jak Prawdziwy Czarodziej czy Czarodziejka Krwawego Zewu. Dziś przenieśmy naszą uwagę na najzdolniejsze z zielonoskórych – gobliny.

Bier ich Gobbla!

S01525_WHC 18_Card_PO.inddSkarsnik i Gobbla to bohater o koszcie cztery, który, podobnie jak Ugrok Palibroda, kontynuuje dumną tradycję Orków do czerpania korzyści z własnych obrażeń. Kiedy zostanie wykorzystany przez gracza w połączeniu z kartami pozwalającymi na samodzielne zadawanie obrażeń (na przykład taką jak Wyznawcy Morka), Skarsnik zapewnia doskonały sposób na przeniknięcie linii obrony przeciwnika i uderzenie w najsłabszą ze stref.

Jednak wyzwanie rzucone Skarsnikowi jest niczym spacer po linie, stanowiący cienką granicę między jego życiem i śmiercią. Mając tylko cztery punkty wytrzymałości, zgromadzenie na nim trzech żetonów obrażeń, które są niezbędne do aktywacji jego specjalnej akcji, to niezwykle ryzykowna propozycja. Dlatego kiedy tylko będziecie mieć możliwość, wzmacniajcie jego zdolność obrony przy pomocy kart ze słowem kluczowym Wytrzymałość albo dorzućcie mu kilka dodatkowych punktów wytrzymałości przy pomocy kart takich jak Hałda Złomu.

Już w przyszłym tygodniu pytajcie w sklepach o Kometę z Dwoma Warkoczami. Odwiedzajcie też regularnie naszą stronę w poszukiwaniu nowych ciekawostek związanych z Grą karcianą Warhammer: Inwazja!