Star Wars LCG – Natarcie na Bazę Echo
„Lordzie Vader, dotarłem do głównych generatorów mocy. Osłona zostanie za chwilę wyłączona. Może pan rozpocząć lądowanie”
- Generał Veers, Gwiezdne Wojny: Imperium kontratakuje.
Wszystkich fanów gry karcianej Star Wars na pewno ucieszy nasza dzisiejsza wiadomość – już wkrótce nakładem naszego wydawnictwa ukaże się czwarty zestaw Mocy, zatytułowany Atak na bazę Echo.
Imperialne maszyny kroczące rozpoczęły Atak na bazę Echo, podczas gdy Sojusz Rebeliantów przygotowuje się do podjęcia desperackich wysiłków w obronie swojego mroźnego schronienia. Czy osłony Rebeliantów wytrzymają natarcie sił Imperium? Czy obrońcy Hoth wytrwają na tyle długo by siły jasnej strony zebrały siły i dały nadzieję na uwolnienie galaktyki spod jarzma Imperium? Czy też generał Veers poprowadzi swoje maszyny kroczące i żołnierzy do zwycięstwa, podczas gdy łowcy nagród i piraci Czarnego Słońca wytropią pozostałości sił oporu?
W Ataku na Bazę Echo znajdziemy sześć nowych zestawów celów, pozwalających na tworzenie zupełnie nowych strategii w oparciu o karty Maszyn kroczących, Żołnierzy i Droidów. Nieocenione okaże się również manipulowanie żetonami osłon i usuwanie obrażeń z kart celów. Poza tym, nowe karty zestawów celów zapewnią dodatkowe premie dopóki cel nie otrzyma obrażeń, co wymusi skoncentrowanie ataków gracza jasnej strony Mocy i ich ochronę przez jego przeciwnika.
Dzięki Atakowi na bazę Echo, w grze pojawi się jeden z największych dowódców sił zbrojnych Imperium. Zestaw karty celu Imperatyw generała pozwala graczowi ciemnej strony Mocy na wprowadzenie na pole bitwy sławnego generała Veersa, razem z żołnierzami i maszynami kroczącymi pod jego dowództwem.
Zestaw ten oferuje imponującą mieszankę jednostek, symboli walki oraz potężnych zdolności kart. Dzięki temu gracz ciemnej strony Mocy otrzymuje zestaw celu, który z pewnością znajdzie się w każdej Imperialnej talii. Jeśli nie otrzymał żadnych obrażeń, Imperatyw generała zwiększa wartość rezerwy o 1, co w grze karcianej Star Wars zapewnia naprawdę dużą przewagę zwiększając różnorodność kart na ręce i pozwalając na zachowanie większej ilości kart na walki o przewagę. Wykorzystanie w talii obu kopii tego celu może zadecydować o zwycięstwie!
Generał Veers, jako doświadczony Oficer, z mostka swojego AT-AT może wydawać rozkazy prowadząc szyki Żołnierzy i Maszyn kroczących stanowiących potężne siły inwazyjne. Wraz z generałem Veersem otrzymujemy do dyspozycji część jego sił. W zestawie karty celu znajdziemy dwie kopie AT-ST z grupy uderzeniowej Blizzard. Te tanie jednostki są wprost stworzone do przeprowadzania bezlitosnych ataków na cele przeciwnika, siejąc spustoszenie już od początku rozgrywki. W zestawie otrzymujemy również Baterię turbolaserową, która może stać się niemiłą niespodzianką dla gracza jasnej strony Mocy, w kluczowym momencie pozbawiając go zasobów. Ostatnią kartą zestawu jest Bitwa o Hoth, która jest bardzo uniwersalną kartą losu. Może zostać wykorzystana jako agresywne wsparcie podczas ataku na cele przeciwnika, lub w kluczowym momencie uratować jeden z celów przed zniszczeniem.
Równe szyki maszyn kroczących AT-ST rozwijają się na lodowych równinach, śnieżni Szturmowcy ruszają do ataku na okopy wroga, podczas gdy Rebelianci przygotowują się do odparcia tego zmasowanego natarcia. Potężne uderzenie sił Imperium w Ataku na bazę Echo nastąpi już niedługo, a tymczasem niech Moc będzie z Wami!