Gorące grudniowe przedsprzedaże
Grudzień w branży wydawniczej jest zdecydowanie intensywny! Do naszych magazynów docierają tytuły, na które liczyliśmy już w poprzednich miesiącach. Nadal wiele zależy od sytuacji w porcie oraz transportu, na które mamy niewielki wpływ… Ale chcemy dać Wam szansę na zamówienie wyczekanych tytułów jeszcze przed świętami wierząc, że na czas trafią pod świąteczne drzewko. Przed Wami trzy pozycje, które zapowiadaliśmy już jakiś czas temu!
Wyspa Dinozaurów
Lata temu naukowcy wreszcie odkryli sposób na sklonowanie dinozaurów dzięki DNA zachowanemu w skamieniałościach. Pierwsze próby nie zawsze kończyły się sukcesem, ale z czasem proces został ustabilizowany. Bardzo szybko muzealne gabloty pokryły się grubą warstwą kurzu – sprytni inwestorzy w mig pojęli, że to wielkie, tętniące życiem jurajskie parki rozrywki są przyszłością. Dziś stanowią miejsce pielgrzymek prawdziwych fanów dinozaurów z całego świata. W grze Wyspa dinozaurów gracze wcielają się w zarządców parków dinozaurów. Powierzono wam ważne zadanie przeniesienia fantastycznych zwierząt okresów triasu, jury i kredy do epoki nowoczesności! Czeka na ciebie upragniona emerytura – jeśli tylko uda ci się stworzyć większy i lepszy park niż twoi rywale!
![]() |
Do przedsprzedaży zostanie dołączona specjalna karta – Maskotka! |
Zwrotnice i semafory
Gracze wspólnie kontrolują ruch pociągów w Europie Środkowej lub Ameryce Północnej (w zależności od tego, na której stronie planszy toczy się rozgrywka). Celem jest odebranie towarów z różnych miast i przetransportowanie ich do portu docelowego. Aby to zrobić, gracze rzucają kośćmi ruchu i poruszają pociągi w stronę celu oraz zagrywają karty akcji pozwalające na przestawianie zwrotnic i zmianę sygnału na semaforach. Dodatkowo mogą liczyć na wsparcie pomocników i ich akcji specjalnych, przedstawionych na obu stronach planszy.
Na początku każdej tury odkryta zostaje karta rozkładu jazdy, która określa, czy w grze pojawią się nowe pociągi oraz które z już obecnych się poruszą. Im więcej pojawia się pociągów, tym baczniej trzeba obserwować, co dzieje się na planszy. Kiedy zostanie odkryta ostatnia karta rozkładu jazdy, na osiągnięcie celu gracze mają już tylko bieżącą turę.
Horror w Arkham edycja 1-4 graczy
W sennym miasteczku Arkham w stanie Massachusetts niewielka grupa nieustraszonych badaczy próbuje ustalić, jaka złowieszcza siła kryje się za spiskiem, który zagraża istnieniu ludzkości. Jednak zachowajcie czujność! Świat magii skrywa niezliczone koszmary i badacze muszą niezwykle uważać, aby zachować zdrowe zmysły i przetrwać.
Horror w Arkham: Gra karciana to gra kooperacyjna, w której od 1 do 4 graczy wciela się w rolę badaczy rozwiązujących przerażające tajemnice. Każda rozgrywka to fragment większej kampanii, a podejmowane przez graczy decyzje wiążą się z zaskakującymi, długofalowymi konsekwencjami. Horror w Arkham: Gra karciana jest grą LCG®, do której regularnie wydawane są nowe karty, pozwalające graczom na modyfikowanie zawartości tego zestawu podstawowego, jak również na tworzenie zupełnie nowych, oryginalnych talii.
Dodruki
Nie tylko nowości, ale również dodruki trafiają do sprzedaży! Poniżej znajdziecie listę tytułów, które mają trafić do naszych magazynów planowo jeszcze w grudniu
This War of Mine: Gra planszowa spodziewana 6-10 grudzień
Horror w Arkham LCG: Na krawędzi Ziemi – Rozszerzenie kampanijne spodziewana 6-10 grudzień
Horror w Arkham LCG: Zestaw podstawowy dla 1-4 graczy spodziewana 13-17 grudzień
Wyspa Dinozaurów spodziewana 20-24 grudzień
Zwrotnice i Semafory spodziewana 20-24 grudzień
Twilight Imperium: Świt Nowej Ery spodziewana 20-24 grudzień
Civilization: Nowy początek spodziewana 20-24 grudzień
Fallout: Gra planszowa spodziewana 20-24 grudzień
Horror w Arkham LCG: Śluz, który pożarł wszystko spodziewana 20-24 grudzień
Trzymajcie kciuki, aby gry trafiły szybko do sklepów i do Waszych rąk!