Fallout: Nowa Kalifornia – zapowiedź rozszerzenia
Ach, Kalifornia: słoneczny blask, bryza znad oceanu i radioaktywne pustkowie aż po horyzont. Ten opustoszały, przybrzeżny stan był niegdyś niczym jaśniejący klejnot, ale od czasów Wielkiej Wojny region znany dziś jako Nowa Kalifornia opanował chaos. I to jest doskonała wiadomość! W końcu tam, gdzie panuje chaos, można liczyć na cenne łupy!
Z przyjemnością ogłaszamy zapowiedz rozszerzenia Nowa Kalifornia* do gry Fallout: Gra Planszowa!
Dodatek Nowa Kalifornia wprowadza do napromieniowanego krajobrazu zupełnie nowe wyzwania, inspirowane przebojową serią gier firmy Bethesda, które pozwolą Wam powrócić do czterech scenariuszy z Fallout: Gry planszowej lub też odwiedzić słoneczną Nową Kalifornię w dwóch nowych scenariuszach. Podczas podróży możecie natrafić na jedne z najbardziej rozpoznawalnych miejsc z gry Fallout – zagłębić się w czeluści Jamy, włamać się do Bunkra Lost Hills, czy odwiedzić imponującą Katedrę.
Każdy z dwunastu nowych kafelków mapy, które zawiera rozszerzenie, pozwala na poznanie nowych towarzyszy, otwarcie nowych krypt i zdobycie jeszcze lepszych łupów, dzięki którym podbijecie pustkowia. Aby skorzystać z możliwości jakie dają te nowe, szalone miejsca i stawić czoła ukrytym tam wyzwaniom, dodatek Nowa Kalifornia wzbogaca grę o pięciu nowych ocalałych. Każdy z nich jest równie zdecydowany, by ponownie pogrzebać ten świat, byle tylko zdobyć upragniony łup.
Zdeterminowany, by żyć na własnych warunkach, Dezerter z Enklawy odciął się od swojego poprzedniego życia. Na szczęście dla Was, zdecydował się zerwać jedynie z Enklawą, zachowując pancerz wspomagany, który zdobył dzięki przynależności do organizacji. Dzięki temu jest nie tylko odpowiednio chroniony przed zmutowanymi bestiami, ale również zdobywa dodatkowe PD za zabijanie wrogów.
Z kolei Strażniczka Nowej Kalifornii zna pustynię lepiej niż ktokolwiek inny. Właściwie zna ją tak dobrze, że jest w stanie wybrać korzystniejszą pozycję startową na samym początku gry oraz potrafi poruszać się po wyboistych wzgórzach Nowej Kalifornii dużo szybciej niż inni.
Zmęczony wykonywaniem obowiązków, które nakazał mu właściciel, a którego powrót nie jest wcale taki pewny, Pan Złota Rączka postanowił sam wyruszyć w drogę. Na szczęście dla niego, to co jedni uważają za śmieci dla Pana Rączki jest prawdziwym skarbem, a na pustkowiu można znaleźć dużo śmieci. Pan Złota Rączka może używać kart Śmieci, aby dokonywać samoczynnych napraw oraz by ulepszać swój pancerz, a dzięki posiadaniu wielu kończyn jest wstanie zmieścić w ekwipunku dużo więcej niż pozostałe postaci.
Mając Wierną Spluwę pod ręką tajemnicza Samotny Rewolwerowiec nie potrzebuje niczyjego towarzystwa. Jej broń potrafi nieźle przywalić, ale jednocześnie zmusza kobietę do wędrowania po pustkowiach w pojedynkę. Z drugiej strony Wędrowny Kupiec nie będzie narzekać na brak towarzystwa, mając tyle kapsli pod ręką. Nie tylko zaczyna z ekstra gotówką, ale będzie miał też niezliczoną ilość okazji, by zarobić jeszcze więcej. Z wiernym braminem, który niesie jego cały dobytek, kupiec umożliwia innym graczom obozującym na jego polu zahandlowanie, o ile uiszczą odpowiednią opłatę.
Pozdrowienia ze Słonecznej Kalifornii
Rodzaj ludzki powstał z popiołów starego świata i wkroczył w nową, dziwną rzeczywistość pełną niebezpieczeństw, ale też możliwości – o ile jesteście dość śmiali lub głupi, by je wykorzystać. Dodatek Nowa Kalifornia stwarza wiele okazji, by zdobyć sławę podczas rozgrywania dwóch nowych scenariuszy. Pierwszy rozpoczyna się, gdy w tle rośnie nowa, tajemnicza potęga, która zagraża władzy Bractwa Stali na pustkowiach.
Czyżby miała ona związek z pojawiającymi się plotkami o mutantach oraz nieudanych eksperymentach? Nim cokolwiek zrobicie, będziecie musieli dowiedzieć więcej na temat Bractwa i tajemniczej Jedności.
Drugi scenariusz, „Nowa Kalifornia”, wprowadza zestaw zupełnie nowych reguł gry kooperacyjnej, pozwalając na współpracę tym, którzy przetrwali. Krajobraz Nowej Kalifornii jest bezlitosny, a mała wioska Arroyo poczuła to mocniej niż inni. Susza doprowadziła jej mieszkańców na skraj rozpaczy i w godzinie próby są gotowi zwrócić się do kogokolwiek, kto ich wysłucha. Starsza wioski słyszała o urządzeniu, które może pomóc pokonać suszę, gdzie się ono jednak znajduje? Musicie przeszukać najdalsze zakątki Nowej Kalifornii jeśli chcecie uratować Arroyo.
By jeszcze bardziej urozmaicić grę, Nowa Kalifornia wprowadza karty występujące w kilku unikalnych kopiach. Choć każda prezentuje podobną fabułę i wybory, ostatecznie prowadzi do różnych kart. W trakcie gry wybory, których dokonacie za pomocą tych kart, będą miały całkowicie różne konsekwencje, ale również stworzą nowe możliwości. Ponieważ tylko jedna kopia danej karty z zestawu jest dodawana do odpowiedniej talii spotkań, możecie być pewni, że każdy z nowych scenariuszy może być za każdym razem odrobinę inny.
Złoty stan
Czeka na Was kraina nowych możliwości. Może być również przepełniona promieniowaniem i ohydnymi potworami, ale bez prawdziwych wyzwań nie ma mowy o satysfakcji. Czas wyruszyć na pustkowia. Witajcie w Nowej Kalifornii!
*Wszystkie karty czy opisy znajdujące się w grze, będą oczywiście wydane w języku polskim.