21 marca 2024

PRZEDSPRZEDAŻE – Wojna w Krainie Czarów i Waste Knight: Za horyzont

 

 

Z przyjemnością możemy ogłosić rozpoczęcie przedsprzedaży gry Wojny w Krainie Czarów i dodatku do Waste Knights: Za horyzont!

WK2_Za_Horyzont_Retail_Przedsprzedaz_800_1000

 

Toksyczne pływy przynoszą na Pustkowie obietnicę nowych możliwości czekających na tych, którzy są dość śmiali, by wyruszyć na otwarte morze. Zrujnowane metropolie otwierają porty, a monterzy konstruują złomowe łodzie, które umożliwią podróże wokół Australii… i dużo dalej. Na wybrzeżu pojawiają się straszliwe bestie i nowe gatunki mutantów, zaś najodważniejsi podróżnicy opowiadają o nieznanych wyspach oraz konstrukcjach nietkniętych przez czas. Podobno tkwią daleko na oceanie, jakby czekały, aż ktoś sięgnie po ich tajemnice.

Za horyzont to rozszerzenie do Waste Knights: Drugiej edycji, postapokaliptycznej gry o przygodach i przetrwaniu. Nadszedł moment, aby opuścić kontynent i udać się w miejsca znane z legend i mitów. Eksploruj nową mapę umożliwiającą odwiedzenie Tasmanii czy Wysp Salomona zmienionych przez Apokalipsę. Tocz walki ze śmiercionośnymi morskimi potworami i szukaj świeżej wody – nowego zasobu, który uczyni grę bardziej realistyczną. Zagraj jako jeden z nowych Rycerzy, zbrojnych w unikatowe zdolności i rozwiń grę podstawową za pomocą dziesiątków nowych kart, żetonów i przygód. Wybierz statek, ustal kurs i sprawdź, gdzie zaniesie cię wiatr!

Premiera rozszerzenia będzie miała miejsce 4 kwietnia!

 

Wojna_w_Krainie_Czarow_Przedsprzedaz_800_1000

Kraina Czarów utraciła swą frywolność i szaleństwo…
 AIicja powróciła, ale Kraina Czarów straciła swój urok i stała się śmiertelnie poważna. Dżabbersmok szaleje, Królowa Kier pragnie krwi, a Kapelusznik nalega, by jak najszybciej wszyscy przyszli na jego herbatkę!
Chwyć w dłoń swoje zabójcze ostrze i dołącz do walki w tej asymetrycznej grze wykorzystującej mechaniki budowania worka i kontrolowania obszarów!
W Wojnie w Krainie Czarów każdy gracz wciela się w rolę słynnego mieszkańca Krainy Czarów i staje na czele jednej z frakcji, aby naprawić krzywdy, które zostały wyrządzone Krainie. Gra trwa 3 rundy (I, II i III). Każda runda składa się z fazy herbatki, w której gracze będą zjednywali sobie przychylność mieszkańców i sprzymierzeńców, a także fazy wojny, w której będą walczyć w różnych terytoriach!
Liczba graczy: 2-5
Czas: 30 min. na gracza
Wiek: 14+