W głąb wiru – premiera ostatniego scenariusza kampanii Zmowa nad Innsmouth
Dziś wielki dzień – finał kampanii Zmowa nad Innsmouth do Horroru w Arkham: Gry karcianej nareszcie się ziści! W głąb wiru zabierze Was do samej stolicy Istot z Głębin. W miarę zanurzania się w Diabelską Rafę, dotrzecie do bramy w ostatecznych głębinach: wiru pełnego nieziemskich zjawisk. Przeszukując okoliczne tunele, musicie odnaleźć klucze, który umożliwią Wam ruszenie dalej.
Niebezpieczeństwa czekające na Was w Y’ha-nthlei będą się piętrzyć, kiedy będziecie przepływać podziemnymi korytarzami i wkraczać do Sanktuariów Istot z Głębin. Natraficie tutaj nie na jednego, lecz na dwóch Wielkich Przedwiecznych – Ojca Dagona i Matkę Hydrę. Oboje wydają się być chwilowo pogrążeni we śnie… i ich przebudzenie z pewnością będzie pieśnią zagłady dla waszej drużyny, jak i dla całej ludzkości.
Udanych testów badacze!