13 kwietnia 2021

Wampir: Maskarada – Wendeta: Klan Tremere

Wampir_Wendeta_Clan_Tremere_1200_800

Wolno, metodycznie zagłębiał się w czeluście prastarego grobowca. Długie korytarze wabiły go, przyciągały niczym matka nawołująca swego syna do powrotu do domu. Czuł, że nie jest tutaj sam, ktoś podążał za nim, lecz chwilowo nie zaprzątał sobie tym głowy. Wampir_Wendeta_Clan_Tremere_297_400(2)Liczyła się tylko ONA, księga, której od tak dawna poszukiwał. Księga, która wedle legend zapewniać miała wiedzę i potęgę każdemu, kto rozwikła skomplikowane runy i pokona wymyślne pułapki. Wszak każda wiedza musi kosztować, a taka wiedza – rytuały Magii Krwi – nie mogła wpaść w niegodne ręce. Przed sobą ujrzał misternie zdobione wejście do ogromnej komnaty, na środku której spoczywał cel jego wędrówki. Wtem usłyszał za sobą odgłos, który wydał śledzący go mężczyzna, najwyraźniej liczący na łatwy do opchnięcia na czarnym rynku łup. Dobył broni i spojrzał na księgę nie pozostawiając złudzeń, co do swoich intencji. Gdybyż tylko ten głupiec wiedział, jakie sekrety ona zawiera, sekrety niegodne zwykłego śmiertelnika. Wampir wykonał szereg prostych gestów, po których nieszczęsny złodziejaszek stanął w płomieniach gdy jego krew zamieniła się w płynny żar. Gdy agonia napastnika dobiegła końca nie niepokojony czarnoksiężnik omiótł wzrokiem wolumen. Czas sięgnąć po wiedzę, która mu się należy…

 

Witajcie w Świecie Mroku, w którym rozgrywa się akcja gry Wampir: Maskarada – Wendeta. Każdy z Was wcieli się w niej w przedstawiciela jednego z siedmiu wampirzych klanów Camarilli, by poprzez spisek, knowania, walkę i blef posiąść tron Chicago.

Wampir_Wendeta_Clan_Tremere_297_400(1)Krew to nieodłączny element egzystencji wampira. Jest jednak klany, który ten element uczynił centralnym punktem swoich zainteresowań. Tym klanem jest Tremere. Jego członkowie z najwyższą pasją i determinacją tropią starożytne artefakty, by przy ich pomocy zwiększać swoją moc i wiedzę z zakresu rytuałów Magii Krwi. Grając Tremere musicie być przygotowani na ciągłe życie na krawędzi wpadnięcia w szał. Wiele zdolności wymagać będzie poświęcenia połowy waszych zasobów krwi z puli lub posiadania jak najmniejszej ilości krwi! Skupienie z głodu na przykład zapewni Wam oszałamiające 9 punktów siły, lecz każdy punkt krwi w puli zmniejszy tę wartość o 1! Czy zaryzykujecie wpadnięcie w szał by zyskać większą moc? Czasem może to być korzystne, przykładowo karta Gotowy zapobiegnie wysysaniu członka twojego sojuszu, i zamiast tego będziesz mógł odwrócić tę kartę na zakrytą stronę by zyskać 1 punkt krwi. Kontrolowanie swojej wewnętrznej Bestii to podstawa, gdy parasz się rytuałami Magii Krwi!

Potężne rytuały, balansowanie na krawędzi szału i wymagające dużych nakładów krwi karty to wyzwania, które czekają na Ciebie podczas gry klanem Tremere. Czy posiadasz wystarczającą wiedzę by poprowadzi tych tajemniczych czarnoksiężników do walki o tron Chicago?