Horror w Arkham: III edycja

Opis gry

AHB01_box_3dW trzeciej edycji Horroru w Arkham gracze znów wcielą się w role badaczy prowadzących śledztwo w dręczonym niepokojami mieście Arkham w stanie Massachusetts, podczas gdy niewyobrażalne zło czaić się będzie na granicy czasu pod cienką zasłoną egzystencji. Czy zaryzykują swoją poczytalność, aby rozwikłać niebezpieczną tajemnicę?

Wszechogarniającej ciemności przeciwstawi się dwunastu badaczy – każdy ze swoimi wyjątkowymi umiejętnościami i sposobami na powstrzymanie wzbierającej nad miastem grozy. Poza umiejętnościami i tłem fabularnym każda z postaci otrzymuje także swój zestaw startowy – teraz to gracz decyduje, jak przygotować swojego badacza na potworności, które go czekają.

 

 

Dodatki

ahb04_3d

Śmiertelna głębia nocy

Kate Winthrop przycisnęła mocniej do szyi kołnierz swojego długiego płaszcza, aby ochronić się przed przeszywającym chłodem wilgotnej, jesiennej nocy. Tuż obok z piskiem opon przejechał długi czarny samochód, ścigany przez policyjny radiowóz. Starając się trzymać jak najdalej od panującego chaosu, Kate przysunęła się bliżej żelaznej poręczy mostu unoszącego się nad rzeką Miskatonic.

Czytała w gazetach o niedawnym gwałtownym wzroście liczby brutalnych przestępstw i narastającym napięciu na terenie całego miasta. Kate zauważyła, że im dłuższe stawały się noce, tym głębsza ciemność spowijała Arkham, a urządzenia badawcze w jej laboratorium na Uniwersytecie Miskatonic reagowały na jakieś dziwne oddziaływanie, którego nie potrafiła dostrzec.

Nadciągało coś strasznego.

ahb05_box_3d

Wśród mrocznych fal

Zimne morskie fale roztrzaskują się o wybrzeża Nowej Anglii a gęsta mgła napływa od strony zatoki, spowijając ukryte w zakamarkach ciemności osady rybackie. Mroczne cienie czają się w przybrzeżnych wodach, dziwne światła suną głęboko pod powierzchnią Atlantyku a bladzi wieśniacy znikają gdzieś z niepokojącą regularnością.

Horror_w_Arkham_3_Edycja_Tajemnice_ZakonuMockup_3D

Tajemnice Zakonu

Niespokojne duchy zmarłych wołają o pomoc, a ghule przemierzają noce ulice miasta. Otwarte opuszczone portale stanowią przejście pomiędzy naszą rzeczywistością a przerażającymi Podziemiami, zaś w słynącej z wielu legend dzielnicy French Hill Loża Srebrnego Świtu knuje swe intrygi, aby sięgnąć po jeszcze prawdziwą potęgę.

Wyruszcie w podróż do innych światów w rozszerzeniu Tajemnice Zakonu do gry planszowej Horror w Arkham 3. edycja. Czworo nowych badaczy stawi czoła duchom z przeszłości Arkham dzięki nowym scenariuszom, kafelkom mapy i setkom kart zawartych w tym rozszerzeniu.

 

Akcesoria

Mata go gry

Zanurz się w pokrętnym świecie upiornego horroru, dzięki antypoślizgowej macie w rozmiarze 91,5 x 91,5 cm, która dostarczy Ci pełną przestrzeń do rozłożenia rozległego labiryntu jakim jest Arkham. Ponadto, mata jest także znakomitym sposobem na organizację Twojej gry, z przestrzenią na całą planszę po środku oraz różnorodnymi komponentami wzdłuż krawędzi.

mata-arkh

Artykuły

AHB01_mikro

Horror w nowej odsłonie

Zapoznaj się z nową edycją gry
ahb04_mikro

Śmiertelna głębia nocy

Zapowiedź nowego rozszerzenia