9 lutego 2018

Zapowiedź: Wiara wojująca i Zawsze ktoś zdradza

Pragniemy ogłosić, że niebawem pojawi się Wiara wojująca oraz Zawsze ktoś zdradza – dwa ostatnie zestawy cyklu Lot Wron do gry karcianej Gra o Tron.

gt27_wiara_wojujaca

Miecze i Gwiazdy

W świecie Gry o Tron istnieje wiele religii i kultów najrozmaitszych bogów. Wiara w Siedmiu, przyjęta za dominującą religię na południu Westeros, rozwinęła się znacząco za rządów Tommena I, a o jej wadze świadczyła nie tylko siła pobożności, ale także siła militarna. Wiara wojująca skupia się na potędze płynącej z wierzeń wszystkich stronnictw, szczególnie wyznawców Siedmiu.

gt27_wachlarz

Rosnące wpływy polityczne i militarne religii Siedmiu w grze dobrze odzwierciedla agenda Wiara wojująca. Dzięki niej po wygranym wyzwaniu twoje postaci z cechą Siedmiu będą mogły wzmocnić swoją pozycję kosztem przeciwników.

gt27_wiara

gt27_wrobel

Wraz z dodatkową możliwością pozyskiwania władzy rozszerzenie pozwala także zredukować napływ środków finansowych i możliwości zagrywek wrogów. Jeśli chcesz ograniczyć dobór kart oraz ilość złota zdobywanego przez przeciwników – pomoc Wielkiego Wróbla będzie tu nieoceniona.

gt28_box

Konspiracja w Dorne

Ostatni zestaw cyklu Lot Wron zamyka czwartą serię fabularną, wprowadzając nowe karty ze słowem kluczowym Darowizna, dodatki i miejsca dedykowane wyznawcom Siedmiu oraz karty  nagradzające zawiązywanie sojuszy z innymi stronnictwami. Ponadto w grze pojawią się znane miejsca i postaci z uniwersum Gry o Tron, na których skorzysta każda frakcja, a szczególnie Ród Martellów.

gt28_wachlarz

Martellowie słyną przede wszystkim z nieoczekiwanych zagrań, które zaskakują ich nieprzyjaciół. Nawet sekundy wahania wystarczą, by Martellowie zręcznie wykonali kolejny ruch i szybko zdobyli przewagę. Nowe wydarzenie Zawsze ktoś zdradza, które anuluje następstwa fabuły lub wydarzenia zagranego przez innego gracza pozwoli wciągnąć w zasadzkę nawet wytrawnych przeciwników.

gt28_zawsze_ktos gt28_gwardia

Choć najwięcej satysfakcji Martellowie czerpią z politycznych szantaży i zagrywek, kiedy już pojawiają się na polu walki, potrafią zrobić niemałe wrażenie. Gwardia Szlaku Kości wchodzi do gry jako postać z siłą 4, jednak w miarę postępu gry staje się coraz potężniejsza.

Zbierz wszystkie siły

Nadchodzi epilog kolejnych zmagań w bezlitosnej bitwie o władzę. Który z rodów okaże się najsilniejszy i pogrąży resztę? Czy podstępy pojedynczych ludzi będą skuteczniejsze niż siła wielu legionów? Przekonacie się już niebawem.

Ostatnie zestawy cyklu pojawią się na przełomie I i II kwartału 2018 r.