20 grudnia 2018

Zapowiedź nowych zestawów startowych i dodatkowych do Star Wars: Przeznaczenie

„Przez tysiąc pokoleń rycerze Jedi strzegli pokoju i prawa w Starej Republice. Nim nastały mroczne czasy… czasy Imperium”.

   – Obi-Wan Kenobi, Gwiezdne Wojny: Nowa Nadzieja

Od Jedi ze Starej Republiki przez szturmowców Najwyższego Porządku, aż po całą zgraję wszelkich szumowin i nikczemników łączących swe siły chcąc przetrwać tyranię Imperium – galaktyka łączy bohaterów i złoczyńców o podobnych poglądach i sposobie bycia. Bez względu na to, czy ich ścieżki skrzyżowały się w wyniku osobistych decyzji, czy pod wpływem Mocy, postacie te mogą wpłynąć na przyszłość galaktyki, gdy spotkają się w starciu sił. Kto wyjdzie z niego zwycięsko?

swd14_box_left swd15_box_left

swd16_box_left

Galakta z dumą prezentuje zapowiedź zestawów startowych Obi-Wan Kenobi oraz Generał Grievous, a także zestawów dodatkowych Zbieżność interesów do gry Stars Wars: Przeznaczenie.

Zbieżność interesów wprowadzi do gry Star Wars: Przeznaczenie wiele nowych elementów, w tym nowe rodzaje kart! Nowej siły nabiorą także znane dotychczas podrodzaje, takie jak  Jedi, Szturmowiec czy Lider.  Natomiast nowe karty fabuły i potężne osłabienia pozwolą jeszcze skuteczniej utrudniać życie Waszym wrogom!

swd14-16_cardfan_a1

Ścigani

Od momentu premiery gry Stars Wars: Przeznaczenie, ulepszenia zawsze były kluczową częścią budowy talii. Poprzez dołączenie ich do swoich postaci w każdej turze możecie rzucać dodatkowymi kośćmi i czerpać z tego korzyści. Zbieżność interesów wprowadza odwrotność tych ulepszeń  – osłabienia, które możecie dołączyć do postaci przeciwników. Do każdej postaci można teraz będzie dołączyć maksymalnie trzy osłabienia. Utrudniają Waszym wrogom grę – przykładowo karta Ranny (Zbieżność interesów, 161) trwale obniża wytrzymałość postaci.

Przykładowo, w Zbieżności interesów żółte karty otrzymują szereg nagród. Są to osłabienia, które przynoszą nagrodę wówczas, gdy postać, do której są dołączone, zostaje pokonana. To przydatna premia za zrealizowanie zleconego zadania. Ścigana (Zbieżność interesów, 143) zapewnia dodatkowe żetony zasobów, podczas gdy Wyrok Śmierci (Zbieżność interesów, 39) umożliwia dobranie trzech kart, po pokonaniu postaci, do której dołączono tę kartę. Oczywiście, możecie dołączyć oba te osłabienia do swojego podstawowego celu, co da Wam ogromne wzmocnienie, gdy cel zostanie pokonany. Przyglądnijcie się, co znajdziecie w Zbieżności interesów!

swd16_common_death-mark swd16_common_wanted

 

Przytłaczająca siła rażenia

Zbieżność interesów kładzie duży nacisk na to, jakie rodzaje postaci włączacie do swoich drużyn i to nie tylko pod względem ich koloru czy przynależności. Czy zdecydujecie się oprzeć talię na mistycznych Jedi wykorzystujących siłę Mocy czy łotrach używających sprytu i umiejętności, aby przechytrzyć swoich wrogów?

A może posłużycie się czystą siłą rażenia szturmowców takich jak przerażająca Kapitan Phasma (Zbieżność interesów, 18)?  Ta znana dowódczyni szturmowców pozwala ujednolicić typy obrażeń zadawanych przez Waszych szturmowców.  Zawsze ma również do dyspozycji armię Szturmowców Najwyższego Porządku (Zbieżność interesów, 20) (jeden z przedruków z zestawu Przebudzenia z nową ilustracją), którzy ją wspierają. Używając bowiem jej Potężnej Akcji, możesz rzucić do twojej puli dwiema odłożonymi na bok kośćmi Szturmowca Najwyższego Porządku.  Z dwoma ściankami obrażeń na jej kości można szybko zmiażdżyć przeciwnika świetnie wyszkoloną armią.

swd16_legendary_captain-phasma swd16_rare_first-order-stormtrooper

Dodatkowo możecie zwiększyć precyzję Waszych szturmowców poprzez dodanie karty fabuły Zaawansowane Szkolenie  (Zbieżność interesów, 133), która zmienia puste ścianki w obrażenia niebezpośrednie, w ten sposób sprawiając, że każdy rzut będzie wartościowy.

Ta partia jest skończona

Choć Zbieżność interesów pozwala na zmiażdżenie swojego przeciwnika potężną siłą rażenia Najwyższego Porządku, możecie również obrać znacznie spokojniejsze podejście i zbudować talię, skupiając się na pradawnych Rycerzach Jedi Starej Republiki. Czy można sobie wyobrazić lepszego lidera od legendarnego Mistrza z Rady Jedi? Mace Windu, Inspirujący Mistrz (Zbieżność interesów, 56) wkracza do Zbieżności interesów z trzema ściankami z obrażeniami i Potężną Akcją, która pozwala podejrzeć cztery wierzchnie karty z Waszej talii i zagrać spośród nich dowolne ulepszenie! Pozwala to na wyposażenie Waszych postaci w nową broń i umiejętności, a jeśli dane postaci to Jedi, dostają także wzmocnienie w postaci dodatkowego żetonu osłony.

swd16_rare_mace-windu swd16_legendary_mace-windus-lightsaber

Być może jednym z ulepszeń, które będziecie chcieli zawrzeć w swojej talii, będzie Miecz Świetlny Mace’a Windu (Zbieżność interesów, 70) – legendarne świecące fioletową poświatą ostrze, które pomoże pokonać każdego, kto stanie na drodze Dzięki dwóm ściankom z obrażeniami wręcz oraz trzecią ścianką z modyfikatorem obrażeń wręcz, ten miecz świetlny jest idealnym dodatkiem dla Mace’a Windu, i może zostać na niego przesunięty za pomocą Potężnej Akcji. Jego specjalna zdolność nawiązuje do zdolności Mace’a z Imperium u Władzy (Imperium u Władzy, 34) i daje możliwość poradzenia sobie z dwoma nieblokowalnymi obrażeniami danej postaci oraz pozwala zadać kończący cios, jeśli wrogowi pozostał jeden punkt wytrzymałości. Z tak szerokim wachlarzem obrażeń Miecz Świetlny Mace’a Windu jest jedną z najsilniejszych broni w całej grze.

Dawne pretensje

Równolegle ze Zbieżnością interesów swoją premierę będą miały także dwa nowe zestawy startowe. Podczas gdy zestawy startowe Rey oraz Kylo Ren z zestawu Przebudzeń były zakorzenione w najnowszej trylogii, a startery Dziedzictwa zawierają bohaterów i łotrów z oryginalnej trylogii, startery Zbieżności Interesów, Obi-Wan Kenobi i Generał Grevious, zabierają nas w podróż do Wojen Klonów.

Zestaw startowy Obi-Wan Kenobi zawiera między innymi elitarną wersję Obi-Wana Kenobiego, słynnego Generała Armii Klonów (Zbieżność interesów, 57),  Satine Kryze, Nadzieję Mandalory (Zbieżność interesów, 91) oraz kartę fabuły Przepływ Mocy (Zbieżność interesów, 113)! Obi-Wan będzie odpowiedzialny przede wszystkim za zadawanie ciosów, na co pozwalają mu kości z dwiema ściankami pokazującymi obrażenia wręcz.  Generał ten może być  dodatkowo wzmocniony za pomocą swej Potężnej Akcji, która zwiększa wartość na jednej z jego kości! Niebieskie karty mogą wzmocnić wynik ataku Obi-Wan’a, a ulepszenia z cechą ekwipunek dostarczą Wam dodatkowych nagród, jeśli wyznaczysz postać Jedi.

swd15_obi-wan-kenobi swd15_satine-kryze

Po aktywowaniu Satine Kryze zyskujecie dodatkowo możliwość przerzucenia jednej z Waszych kości. Ten zestaw startowy oferuje również Żółte karty wydarzeń i ulepszenia, które zapewnią niezbędne zasoby, dając w ten sposób możliwość kontroli pola bitwy poprzez manipulację kością i zapewnienie dodatkowych nagród w momencie wyznaczenia Lidera.

swd14_general-grievous

W opozycji do sił Starej Republiki staje Generał Grevious (Zbieżność interesów, 21) i dwóch przerażających Dowódców Droidów (Zbieżność interesów, 19)! Kiedy tworzycie własną druzynę, Generał Grevious zapewnia obniżenie wymaganej wartości punktowej na postacie droidów, a z jego Potężną Akcją, możecie przerzucić dowolną liczbę Waszych kości droidów. Dowódca Droidów podczas swojej tury łączy się z innymi postaciami droidów i wsparć, a kiedy rzucacie kością, pozwala na aktywacje dodatkowego droida.

Motywem przewodnim tej talii jest przede wszystkim skuteczność, z całym mnóstwem czerwonych kart wsparcia, wydarzeń i ulepszeń celem zdziesiątkowania Twoich wrogów!

Z zestawami startowymi Obi-Wan’a Kenobi i Generała Grievious’a, masz wszystkie potrzebne narzędzia, żeby wypełnić swoje przeznaczenie!

Gromadzenie Mocy

Nazwij to szczęściem, nazwij to Mocą, ale Ci którym przyświecają te same wartości znajdą siebie nawzajem w galaktyce Gwiezdnych Wojen. Od pradawnych Rycerzy Jedi po szeregi Najwyższego Porządku, do której strony dołączysz?