X-Wing: XII Fala
Do międzygwiezdnych bitew dołączają nowe statki z potężnymi działami i artylerią. XII fala dodatków pozwoli ci rozświetlić niebo rakietowymi salwami, przeładować… i zrobić to jeszcze raz!
Z wielką przyjemnością zapowiadamy XII falę dodatków do gry X-Wing, w skład której wchodzą zestawy:
– Starwing typu Alpha
– Myśliwiec M12-L Kimogila
– Upiór II
Nowe statki zwiększają mobilność na polu bitwy i pozwalają odkrywać nowe taktyki oparte na kolejności strzałów i przeładowań, zagłuszania sensorów przeciwnika oraz wykonywaniu każdego strzału z zabójczą precyzją.
Zestaw Starwing typu Alpha
Pierwszy powszechnie używany imperialny myśliwiec gwiezdny z osłonami i hipernapędem miał ograniczoną manewrowość, lecz jak na swój rozmiar był niezwykle dobrze uzbrojony.
Starwing był wszechstronnym pojazdem, który mógł być wyposażony w potężne działa lub niszczycielską artylerię, by siać zniszczenie wśród wszystkich wrogów Imperium. Statek często służył w specjalnych oddziałach Imperialnej Marynarki, gdzie jego wszechstronność była szczególnie pożądana.
W grze X-Wing Starwing pojawia się jako imponująco wytrzymały i uniwersalny statek – ze zwrotnością wynoszącą 2, kadłubem 4, 3 osłonami oraz podstawową bronią, która zwiększa atak o 2. Wciąż jednak Starwing jest w stanie zadawać obrażenia wykraczające poza jego klasę dzięki działom broni dodatkowej.
Starwing posiada naturalną zdolność do ulepszania zarówno torped, jak i rakiet. Jeśli statek wyposaży się w Tytuł Konfiguracja szturmowa XG-1 dostaje dodatkowe 2 symbole rozwinięć na działa – dzięki temu arsenałowi Starwing będzie mógł idealnie pełnić rolę głównej siły uderzeniowej eskadry.
Myśliwiec M12-L Kimogila
Wyprodukowany przez MandalMotors i używany przez Huttów i innych kryminalistów, M12-L Kimogila był postrachem przestrzeni kosmicznych w okolicach Zewnętrznych Rubieży. Jego ładowność artyleryjska oraz miażdżące fale dobrze skoordynowanego ognia, jakie mógł wyzwolić, trzymały na dystans wielu pilotów. To bezlitosna maszyna z dużą zwrotnością, która pomaga wykorzystać jej destrukcyjną potęgę, co idealnie pasuje do jej pilotów – tak samo bezlitosnych i żądnych zniszczenia.
Rozszerzenie Myśliwiec M12-L Kimogila, wprowadza ten siejący postrach statek do gry jako jednostkę frakcji Szumowin i Nikczemników. Myśliwiec dołącza do gry z 4 kartami statków i aż 10 rozwinięciami – wszystko to skupia się na tym, by złapać przeciwników w pole rażenia i pociągnąć za spust…
M12-L Kimogila nie radzi sobie najlepiej z gwałtownymi zwrotami, ale za to nie ma sobie równych w czołowym natarciu. Osłony i kadłub myśliwca zwiększają jego wytrzymałość wystarczająco, by mógł przetrzymać nawet najbardziej niszczycielskie ataki, jakich przeciwnik może użyć w początkowej fazie. Jego podstawowy atak wynoszący 3, umiejętność ładowania i wystrzeliwania pocisków z kombinacją nowego środkowego pola rażenia gwarantują, że twoje ataki zostaną wykonanie z optymalną efektywnością.
Upiór II
Transportowiec typu Sheathipede został gruntownie zmodyfikowany, aby mogły zostać dołączone do niego ulepszone bronie i zindywidualizowany system dokujący, przystosowany do Ducha. Z tymi ulepszeniami Upiór II pojawia się w eskadrach jako gotowy do ataku statek z 2 punktami zwrotności, 4 kadłuba, 1 osłoną i podstawowym atakiem o wartości 2, który pozwoli na atak zarówno z przedniego, jak i pomocniczego pola rażenia.
Wraz z modelem statku, rozszerzenie Upiór II wprowadza także 4 karty statków oraz 6 rozwinięć, włączając w to nowe opcje załogi i Tytuły dla Ducha i Upiora II. Wiele z nich zwiększa umiejętności statku do wykonania akcji skoordynowanej. Dodatkowo, zestaw zawiera wskaźnik manewrów, 3 karty pomocy oraz wszystkie żetony i części, jakie są potrzebne do rozstawienia Upiór II w potyczce.
Ogień woli
Nadszedł czas, by przyćmić gwiazdy blaskami ostrzału artyleryjskiego. Wystrzel rakiety, storpeduj wrogów, upewnij się, że twój atak jest skoordynowany w każdej sekundzie.
XII fala dodatków pojawi się w czwartym kwartale 2017.