2 kwietnia 2015

Wyniki III Galaktycznego konkursu dla autorów gier

konkurs-aut

Po wielu testowych rozgrywkach oraz dyskusjach, z przyjemnością ogłaszamy wyniki tegorocznego konkursu dla autorów gier. Spośród wielu nadesłanych przez Was prototypów, pośród których znalazły się gry ze wszystkich trzech kategorii – fantasy, science fiction oraz ogólnej – wyłoniliśmy kilka, które szczególnie zwróciły naszą uwagę swoją tematyką czy też zastosowanymi mechanikami.

W kategorii fantasy zdecydowaliśmy się nagrodzić grę „Miasto Złodziei”, której autorem jest Sławomir Stępień. Tytuł ten pozwala graczom wcielić się w sprytnych złodziei, którzy przemykając ciemnymi zaułkami starają się skraść klejnot z pilnie strzeżonego zamkowego skarbca, jednocześnie za wszelką cenę unikając patrolujących ulice strażników.
Gra wymaga jeszcze trochę pracy, ale dostrzegamy w niej bardzo duży potencjał, który wspólnie z autorem chcielibyśmy zamienić w grę, która podbije stoły graczy na całym świecie!
Autor zwycięskiego tytułu otrzymuje nagrodę w postaci bonu na 1000 złotych do wykorzystania w naszym sklepie internetowym.

W pozostałych kategoriach nie znaleźliśmy tytułu, który naszym zdaniem nadawałby się do wydania w swojej obecnej postaci, jednak w kilku dopatrzyliśmy się ciekawych pomysłów i rozwiązań. Po wprowadzeniu przez ich autorów pewnych zmian, nie wykluczamy możliwości podjęcia nad nimi dalszej pracy. Dlatego w pozostałych kategoriach zdecydowaliśmy się wyróżnić tytuły, które szczególnie zwróciły naszą uwagę.

W kategorii science-fiction wyróżnienie otrzymuje gra „Nova”, autorstwa Michała Szuwarzyńskiego. Tematem gry jest eksploracja układu planetarnego, w którym gracze starają się zdobyć jak najwięcej zasobów i artefaktów obcych, zanim pobliska gwiazda zmieni się w supernową na zawsze go niszcząc.

Autora wyróżnionego prototypu nagradzamy bonem na 500 złotych do wykorzystania w naszym sklepie internetowym.

W kategorii ogólnej zdecydowaliśmy się na wyróżnienie dwóch tytułów:

Pierwszym z nich są „Wakacje na wielkiej rafie” autorstwa Jarosława Białkowskiego i Hanny Zysnarskiej. W obecnej wersji gra opowiada o nurkowaniu, podczas którego gracze muszą dobierać się w dwuosobowe drużyny by wspólnie eksplorować morskie głębiny. Choć gracze działają w parach, które ciągle się zmieniają, to zwycięzca może być tylko jeden.

Natomiast drugi nagrodzony tytuł to „Politycy”, którego autorem jest Tomasz Dańko. Gracze wcielają się w nim w postacie polityków, którzy kierowani osobistym interesem próbują wykorzystywać swoją pozycję aby szybko się wzbogacić.

Oba wyróżnione w kategorii ogólnej tytuły nagradzamy bonami na 500 złotych do wykorzystania w naszym sklepie internetowym.

Wszystkim, którzy nadesłali swoje prototypy bardzo dziękujemy za udział w konkursie, a zwycięzcom serdecznie gratulujemy!

Korzystając z okazji, chcieliśmy wszystkim pozostałym autorom przypomnieć, że jeśli chcieliby odebrać przesłany prototyp, powinni to zrobić do końca maja 2015 roku.