19 kwietnia 2013

Wiara, Stal, Orkowie i Zaklęcia

wiara_i_stal

Pięć zestawów bitewnych z Cyklu Wiecznej Wojny pokierowało potyczki w grze karcianej Warhammer: Inwazja w zupełnie nową stronę. Nowe legendy powstały by stanąć na czele pobratymców . Jednostki opracowały sprytne zasadzki i dochodowe najazdy, a pola bitwy przepełnione są krwią.

Krzyki umierających są zagłuszane przez okrzyki zwycięzców. Cykl Wiecznej Wojny wraz najnowszym FAQ poprowadził graczy do śmiertelnych potyczek. Chcesz przeżyć? Musisz wygrać. Chcesz wygrać? Musisz zniszczyć swoich wrogów na polu bitwy!

W obecnym cyklu, każda z sześciu ras otrzymała nową legendę, tanie wsparcie o koszcie 1 oraz nową misję. Wszystkie poza jedną, Imperium. Jednak czas Imperium nadchodzi. Sigmar nigdy ich nie opuści. Wiara w niego łączy i daje im siłę. W zestawie bitewnym Wiara i Stal, Imperium koncentruje się na swojej legendzie Balthasar Gelt (Wiara i Stal, 101) oraz ponownym wejściu w potyczkę poprzez skupienie i reorganizację.

Torstem Krämer o wszystkim poza Imperium

Dziś Torsten Krämer bada i pokazuje nam niektóre z ekscytujących możliwości jakie zbliżają się wraz z nadejściem najnowszego zestawu bitewnego.

„Nadchodzący zestaw bitewny Wiara i Stal, daje Imperium poważne doładowanie. Otrzymuje ono nową legendę, misje, tanie wsparcie oraz jednostkę ze słowem kluczowym Zasadzka. W rzeczywistości, nie będą to tylko i wyłącznie dobre rzeczy dla Imperium, jedna z innych frakcji będzie zazdrosna i ukradnie mechanikę doświadczenia! Co robimy gdy Imperium jest poświęcane dużo uwagi? Oczywiście ignorujemy je.Orczy_posterunek

Porozmawiajmy o Orkach! Są zielone, są jak świnie, a w Warhammer Inwazja zawsze były od ataków. Jeżeli Orki nie próbują Cię atakować szybko i mocno, to znaczy, że starają się zniszczyć wszystko co masz… a następnie zaatakować szybko i mocno. Ten cechy charakterystyczne zostały zwiększone w całym Cyklu Wiecznej Wojny, świadczą o tym nowe metody generowania dodatkowych faz pola bitwy.

W najnowszym zestawie bitewnym, Orki otrzymają kolejną jednostkę, która wpasowuję się do ich ofensywnych przedsięwzięć. W końcu otrzymają kartę do obrony. Myślę, że jest to jedna z najlepszych dotychczasowych kart orkowych, które desperacko potrzebowały więcej wsparć. Orczy Posterunek (Wiara i Stal, 112) może utrzymać każdą strefę zupełnie bezpieczne. Właściwie, w związku z tym, że nie jest unikatowa, przy użyciu wielu kopii, może zachować wszystkie strefy bezpieczne bądź zachować jedną z nich absurdalnie bezpieczną.

Oczywiście, jedyne co musi przeciwnik zrobić do wyczyszczania tekstu karty jest poświęcenie rozwinięcia, ale w czym Orki są dobre poza atakowaniem? Pozbywaniem się rozwinięć! Z takimi kartami w grze jak Snotlińska Inwazja (Fragmenty Potęgi, 18), Grimgor Żelazna Skóra (Zestaw Podstawowy, 63) czy nawet starodawnym Miaszdż-i-bum! (Zestaw Podstawowy, 74) możesz być zdolny do wprowadzenia przeciwnika do strasznych kłopotów, kiedy będzie się starał wyczyścić tekst Orczego Posterunku. To może dać Ci czas potrzebny do utworzenia niszczycielskiej serii faz pola bitwy czy wreszcie zobaczyć Twoje jednostki wykonujące misję Smiaszdż Ich Fszystkich! (Zestaw Podstawowy, 72).

Co dalej?

Ostatnia karta w zestawie bitewnym Wiara i Stal, będąca jednocześnie kartą z najwyższym numerem zestawu, ma nazwę, która trafnie pasuje jej na miejsce jako ostatnia karta w cyklu Wiecznej Wojny: Czas Końca (Wiara i Stal, 120).Czas_konca

To neutralne Epickie Zaklęcie ma do zaoferowania więcej niż tylko odpowiednią nazwę. Może być to potężne zakończenie i podstawa bardzo ryzykownej strategii. Pomyśl o tym, jak wiele dużych i potężnych jednostek z efektami działającymi przy wejściu do gry można dopasować do talii wykorzystującej profity zapewniane przez Czas Końca. To może być ryzykowny hazard, dający więcej korzyści przeciwnikowi niż Tobie, a może być to również niemiła niespodzianka dla przeciwnika próbującego przewinąć talię.

Wykorzystasz Czas Końca? Ważniejsze jest w jaki sposób przygotować się na niego! Nieprzewidywalny, podchwytliwy Czas Końca to tylko jedna z wielu kart w zestawie bitewnym Wiara i Stal, które sprawią, że na polach bitwy gry karcianej Warhammer Inwazja nadal będzie słychać dźwięki Wiecznej Wojny!”

Czas Końca pokazuje w jakiś sposób bitwy mogą trwać wiecznie. Nowe siły przybędą by zastąpić tych, którzy upadli, starożytne wrogości zostały obudzone, Stary Świat drży kiedy ich armie się zderzają!

Premiera ostatniego zestawu bitewnego z Cyklu Wiecznej Wojny już 25 kwietnia! Przypominamy również o odbywających się w przyszły weekend Mistrzostwach Europy we Wrocławiu, które są jednocześnie krajowym turniejem regionalnym oraz turniejem regionalnym Fantasy Flight Games.