3 marca 2021

Wampir: Maskarada – Wendeta: Klan Gangreli

Wampir_Wendeta_Clan_Gangrele_1_Bez_logo_FB_1200_800Wampir_Wendeta_Clan_Gangrele_Ilustracja_Kart_1_FB_400_297…Coś czaiło się w pobliżu. Woń lęku i widmo nieuchronnej śmierci były niemal namacalne. Wiedział, że jest śledzony, a jednak nie mógł niczego dostrzec, zupełnie jakby tropiła go niewidzialna istota, drapieżnik czyhający w mroku, stanowiący jedność z pierwotną naturą i niezbadaną dziczą. Przyspieszył kroku. Nadzieja ujścia z życiem oplotła jego myśli niczym pająk oplatający swą ofiarę. Lecz nic nie umknie drapieżnikowi, gdy wyrusza na łowy. Młodzieniec powalony na bruk jednym ciosem szponiastej łapy zdołał jedynie obrócić się na plecy i spostrzec swego prześladowcę: rosłej postury istotę o zdziczałej twarzy szaleńca, szczerzącej nadnaturalnej wielkości kły.

– C…czym Ty jesteś? – zapytał kwilący mężczyzna.

– Łowcą – odparł wampir rzucając się na swą zdobycz. Leżący zasłonił twarz ręką, a dalej była już tylko ciemność…

Witajcie w Świecie Mroku, w którym rozgrywa się akcja gry Wampir: Maskarada -Wendeta. Każdy z Was wcieli się w niej w przedstawiciela jednego z siedmiu wampirzych klanów Camarilli, by poprzez spisek, knowania, walkę i blef posiąść tron Chicago.

Wampir_Wendeta_Clan_Gangrele_Ilustracja_Kart_2_FB_400_298W ciągu kilku najbliższych wpisów zaprezentujemy Wam w formie krótkich fabularyzowanych scenek poszczególne klany, byście już dziś mogli zdecydować kogo zechcecie poprowadzić. Noc się rozpoczęła, nie możecie pozostać obojętni na jej wezwanie…

Dziś prezentujemy Wam klan bestii – Gangreli. To zdziczali outsiderzy, połączenie wampira i bestii, którzy dzięki osiągnięciu jedności z dziczą stali się doskonałymi drapieżnikami. Wcielając się w ten klan podczas rozgrywki, otrzymacie dostęp do wielu potężnych zdolności manipulowania krwią i zwiększania swej siły. Dzięki Dzikiej Broni każda kropla krwi w dzielnicy na którą zagrano tę kartę zwiększy siłę Twego klanu o 2 punkty zamiast jednego. Wilczy towarzysz dopilnuje, aby w danej dzielnicy Twoi rywale nie czuli się pewnie obniżając ich siłę o połowę, zaś w sytuacji zagrożenia Forma Mgły pozwoli ocalić część cennej krwi przenosząc ją do innej dzielnicy, gdzie lepiej wykorzystasz ją dla swojej sprawy.

Wierzymy w siłę stada oraz czyny, a nie słowa. - mówią Gangrele. Czy masz w sobie dość siły by poprowadzić tę pierwotną furię do zwycięstwa?

Wampir: Maskarada – Wendeta

Wampir: Maskarada – Wendeta to asymetryczna rywalizacyjna gra karciana opierająca się na strategii, blefie i dedukcji, zaprojektowana przez uznanych twórców gier planszowych Charliego Clevelanda oraz Bruno Faiduttiego. Od 3 do 5 graczy wcieli się w spiskujące wampiry walczące w różnych dzielnicach miasta o poparcie wpływowych popleczników, by ostatecznie zawładnąć tronem Chicago.

Na przestrzeni trzech rund gracze będą dokładać karty oraz żetony krwi, walcząc o poparcie popleczników w różnych dzielnicach – zarówno ludzi, jak i Spokrewnionych – zdobywając tym samym wpływy i zyskując dostęp do ich zdolności specjalnych. Z kolei nowe karty, dobierane z początkiem każdej rundy, pozwolą zaskakiwać przeciwników nowo nabytymi mocami.

celan_800x800_fb_wampir_wendeta