22 stycznia 2020

Procedura otrzymania poprawionych arkuszy ras do gry Twilight Imperium z pierwszego nakładu

twilight

Wraz z ostatnim dodrukiem Twilight Imperium: Świt nowej ery, dotarły do nas poprawione planszetki ras do poprzedniego druku w którym wystąpiły drobne błędy. W ramach rekompensaty przygotowaliśmy dla Was także akrylowe żetony, których można użyć w czasie gry:

male1

Ze względu na to, że sklepy nie mogą zgodnie z prawem przesyłać nam żadnych informacji zawierających dane osobowe klientów, poniżej przedstawiamy procedurę jaka zostanie zastosowana w celu otrzymania poprawionych arkuszy ras do gry Twilight Imperium z pierwszego nakładu.

Sklepy:

1. Należy wypełnić następujący formularz https://forms.gle/syQXaRofJPvKLVQs5 który powinien zawrzeć następujące informacje:

TYTUŁ I: TI – NAZWA SKLEPU

  • NAZWA SKLEPU oraz FIRMY (jeżeli jest inna)
  • Liczba zestawów, które chcą Państwo otrzymać np. do wydania klientom, którzy zgłoszą się po nie osobiście lub w inny sposób zostaną doręczone przez Państwa sklep do klienta.
  • Liczba kodów, które potrzebują Państwo dla klientów, którzy zamówili u Państwa grę

Łączna suma fizycznych zestawów oraz kodów powinna równać się liczbie egzemplarzy gry Twilight Imperium, które Państwo u nas kupili przy okazji pierwszego druku.

2. Wydawnictwo Galakta w odpowiedzi na maila prześle:

- wraz z najbliższym zamówieniem hurtowym odpowiednią liczbę poprawionych zestawów arkuszy ras i dodatkowe plastikowe żetony, które sklep planuje samodzielnie dostarczyć swoim klientom.

- mailowo odpowiednią liczbę kodów, które sklep poda swoim klientów, aby mogli napisać bezpośrednio od Galakty w sprawie przesyłki.

Klienci indywidualni:

1. Należy napisać/zgłosić się do sklepu, w którym została kupiona gra.

2. Sklep przekaże informacje o odbiorze zestawu arkuszy bezpośrednio poprzez sklep LUB prześle indywidualny kod.

3. Po otrzymaniu kodu klient powinien wypełnić formularz: https://forms.gle/rmMPPHZUEMSP6kkAA, który powinien zawierać następujące informacje

TYTUŁ: TI – KOD

  • Nazwa sklepu, w którym została kupiona gra
  • KOD otrzymany ze sklepu
  • Adres do wysyłki
  • Telefon kontaktowy

 

W razie jakichkolwiek problemów, prosimy o kontakt na adres: reklamacje@galakta.pl

 

Z międzygalaktycznym pozdrowieniem,

Zespół Galakty