3 lipca 2015

Każdy skrywa jakąś tajemnicę!

stwor

Na wyspie R’lyeh doszło do tajemniczych, niewyjaśnionych zdarzeń. Jako członek ekspedycji ratunkowej Wyruszasz z Providence, z zadaniem rozwikłania tajemnicy zaginięcia grupy pracujących tam archeologów. Zagadkowe zniknięcie nie będzie łatwe do wyjaśnienia, biorąc pod uwagę fakt, że ostanie wiadomości przekazywane przez archeologów brzmiały jak ostrzeżenie i prośba, aby pod żadnym pozorem ich nie szukać. To, co spotkaliście po przybyciu na miejsce, tylko spotęgowało narastające w was poczucie zagrożenia. Pośród szczątków obozu odnajdujecie zniszczony magazyn, w którym na środku drewnianej podłogi widnieje ogromny wyłom ukazujący studnię pełną czarnej i gęstej jak oliwa wody. Natrafiacie tu również na ciało nieszczęśnika Jacka Burtona, który jako ostatni kontaktował się z Centrum Archeologicznym za pomocą radiostacji, żądając aby nikogo nie wysyłać na wyspę. Nie wiedząc, co o tym wszystkim myśleć, odgradzacie drzwiami pomieszczenie z ziejącym otworem pełnym czarnej mazi w obawie, że jakieś plugastwo może stamtąd wypełznąć. Niestety jest już za późno. Pradawne zło przebudziło się i krąży pomiędzy wami. Stwór zaczyna grę, w której stawką jest wasze życie. Jest już jest jednym z was i za wszelką cenę będzie chciał zasiać ziarno niezgody i wzajemnych oskarżeń! Nikomu nie możesz ufać…nawet sobie! Obserwuj uważnie poczynania pozostałych, bo możesz stać się jednym z zarażonych i przejść na stronę Stwora, chyba że… to TY nim jesteś!

podloga

Informujemy, że, dzięki nawiązaniu współpracy z włoską firmą Pendragon Games Studios, nakładem naszego wydawnictwa ukaże się towarzyska gra karciana, zatytułowana „STWÓR”, osadzona w świecie stworzonym przez H.P. Lovecrafta.

„STWÓR” to gra karciana dla 4 do 12 graczy, w której wcielą się oni w członków ekspedycji ratunkowej. Podczas rozgrywki jeden z graczy potajemnie wciela się w postać tytułowego Stwora, którego cel jest bardzo prosty – wyeliminować pozostałych graczy lub, poprzez zarażenie, przeciągnąć ich na swoją stronę. Zadaniem pozostałych członków ekspedycji jest przetrwanie intrygi Stwora i jego zgładzenie – jednak aby to zrobić, najpierw muszą ustalić kto nim jest, aby przypadkiem nie wyeliminować swoich sojuszników. Posłużą do tego specjalne karty, które pozwolą upewnić się co do tożsamości towarzyszy, atakować podejrzanych o współpracę ze stworem, czy też ochronić się przez zarażeniem. Stwór oczywiście nie ułatwi graczom zadania, a wręcz przeciwnie – rzucając podejrzenia na pozostałych i mieszając w ich szykach będzie mógł zarażać kolejnych ludzi, którzy od tej chwili będą wspierać jego działania. Nastrój niepewności i grozy podsycą wybuchy paniki, które zmuszą was do zamiany miejsc, wprowadzając dodatkowe zamieszanie; zniszczą zamknięte drzwi, zapewniające odrobinę bezpieczeństwa lub uwolnią odizolowanych członków zespołu, podejrzanych o bycie zarażonym lub Stworem. Tylko współpraca całej drużyny, umiejętność przekonywania i dedukcja pozwolą wam odnaleźć pośród siebie Stwora i spalić go przy pomocy miotacza ognia!

stwor_wachlarz_1

Czy potraficie działać i racjonalnie myśleć w stresie?

Czy wasza ekspedycja zakończy się pomyślnie? Czy uda Wam się zgładzić Stwora? Czy możecie ufać sobie nawzajem, kiedy pomiędzy wami kryje się Stwór, a niektórzy z was mogą mu już służyć? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie wraz z premierą Stwora, w sierpniu tego roku, a już teraz możemy zdradzić, że dla wszystkich, którzy kupią grę w przedsprzedaży, przygotowaliśmy niespodziankę!

stwor_wachlarz_2