Znak Starszych Bogów

Opis gry

znak_starszych_bogow_400Do muzeum zawitało zło z pustki pomiędzy światami!

W czasie długiej historii muzeum zwiedzający podziwiali niemającą sobie równych kolekcję starożytnych reliktów i egzotycznych ciekawostek z dalekich zakątków świata. W 1926 roku niewyobrażalne byty spoza czasu i przestrzeni zamierzają wykorzystać te artefakty, aby wkroczyć do naszego świata i sprowadzić koniec ludzkości. Zegar wybija północ, a niewielka grupa odważnych Badaczy desperacko przeczesuje marmurowe sale w poszukiwaniu legendarnego symbolu, który nas ocali! Znaku Starszych Bogów…

W Znaku Starszych Bogów od 1 do 8 graczy wciela się w role Badaczy walczących z jednym z Przedwiecznych – bezmierną, potężną istotą bytującą w przestrzeni między wymiarami. Korzystając z puli specjalnych kości, Badacze biorą udział w szeregu przygód w i wokół muzeum, będącym przyczółkiem tych dziwnych stworzeń. Odwaga i umiejętności Badaczy zostaną nagrodzone, a najcenniejszą zdobyczą będzie Znak Starszych Bogów – starożytny symbol, który posłuży do uwięzienia Przedwiecznego i wygrania gry. Jednakże wskazówki zegara pracują niestrudzenie i z każdym wybiciem północy Przedwieczny jest o krok bliżej do przebudzenia się. Jeśli Badacze nie pospieszą się z jego uwięzieniem, Przedwieczny wkroczy do naszego świata, a ludzkość będzie zgubiona!

Znak Starszych Bogów został zainspirowany pracami H.P. Lovecrafta. To trzymająca w napięciu gra o starożytnym koszmarze dla 1-8 graczy w wieku 13 lat lub więcej, którą można rozegrać w 1-2 godziny.

ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA: 
● 1 instrukcja ● 1 tekturowy zegar ● 6 zielonych kości ● 1 żółta kość ● 1 czerwona kość ● 1 arkusz pomocy wejścia ● 16 kart Badaczy ● 8 kart Przedwiecznych ● 48 kart Przygód ● 8 kart Przygód w Innych światach ● 12 kart Przedmiotów powszechnych ● 12 kart Zaklęć ● 12 kart Przedmiotów unikatowych ● 32 karty Mitów ● 8 kart Sprzymierzeńców ● 16 znaczników Badaczy ● 30 żetonów Poczytalności ● 30 żetonów Wytrzymałości ● 15 żetonów Wskazówek ● 22 żetony potworów ● 5 żetonów potworów „Maska” ● 12 żetonów zagłady ● 17 żetonów Znaku Starszych Bogów ●

Rozszerzenia

nieznane_sily

Nieznane Siły

Do czegóż by doszło, gdybym nie pokonał zła? Zaiste, fortuna mi sprzyja. Jednak za każdym razem, kiedy walczę z bestiami i koszmarnymi stworami, zastanawiam się, czy nieznane siły, które niepostrzeżenie skierowały mnie na tę ścieżkę były dobroczynne, czy też nikczemne? Może niewidzialne ręce, kształtujące mój los, czekają tylko sposobności, by pchnąć mnie w otchłań.

bramy_Arkham

Bramy Arkham

Mimo naszych najszczerszych wysiłków zatrzymania zła w muzeum, udało się mu wydostać! Plugawe istoty zalały Arkham, a ulice naszego zrujnowanego miasta wypełniły się pulsującymi wirami obcej energii.

Omeny Lodu

Omeny lodu

Pojawiły się wieści, że wyprawa archeologiczna renomowanego Uniwersytetu Miskatonic zaginęła gdzieś pośród mroźnych ostępów na Alasce. Grupa nieustraszonych badaczy z Arkham postanowiła ich odszukać, lecz by to zrobić, będą musieli przetrwać nienaturalne burze i niewyobrażalne koszmary.

sl19_omeny_glebin_okladka

Omeny głębin

Ekspedycja do Nan Madol zakończyła się katastrofą na morzu i przewożona na pokładzie bezcenna księga przepadła pośród fal. Z wypadku ocalał jednak tajemniczy amulet. Teraz grupa zdeterminowanych badaczy wyrusza na Ocean Spokojny, aby odnaleźć brakujące części tego dziwnego talizmanu. Nieskończone głębiny skrywają jednak wiele mrocznych tajemnic…

smiertelne_konsekwencje

Śmiertelne konsekwencje

Ilekroć ten przeklęty zegar wybija północ, lękam się coraz bardziej. Straciliśmy już tak wielu. Ich nagrobki wpatrują się we mnie. Ilu jeszcze będziemy musieli pogrzebać, zanim ten koszmar się skończy?

Artykuły

Zna_mikro

 Odwiedź muzeum, spotkaj koszmary nie z tego świata!

Zapowiedź rozszerzenia Nieznane siły

Zna_mikro

 Wyjdź na ulice przeklętego miasta!

Zapowiedź rozszerzenia Bramy Arkham