Listy z Whitechapel
Londyn, 1888 rok, labirynt cuchnących i zatłoczonych uliczek. Niektórzy mówią, że ta dzielnica to piekło. Inni, do których nie uśmiechnęło się szczęście, nazywają ją domem. Na każdym rogu znajdziesz prostytutki. Ludzie nazywają je nieszczęśnicami” i nie ma chyba dla nich trafniejszej nazwy. Witaj w dzielnicy Whitechapel. Witaj na ulicach Kuby Rozpruwacza.
W Listach z Whitechapel jeden z graczy przyjmuje rolę Kuby Rozpruwacza, a pozostali – pięciu detektywów ścigających go po uliczkach wiktoriańskiego Londynu. Kuba Rozpruwacz musi zmylić policyjny pościg w gmatwaninie uliczek dzielnicy Whitechapel i uciec, popełniwszy straszliwe morderstwa. Tymczasem detektywi wykorzystują siłę dedukcji i przewagę liczebną, by go schwytać, nim dokona kolejnej zbrodni. Czy najsłynniejszy seryjny zabójca w historii ucieknie ponownie, czy tym razem dosięgnie go sprawiedliwość? Polowanie się rozpoczyna!
ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:
● 1 instrukcja ● 1 plansza do gry ● 5 arkuszy policji ● 4 Listy Kuby Rozpruwacza ● 5 żetonów Szefów Dochodzenia ● 5 żetonów Ruchów Specjalnych ● 16 drewnianych znaczników ● 12 drewnianych pionków ● 1 zasłonka Kuby Rozpruwacza ● 1 bloczek arkuszy ruchu Kuby Rozpruwacza ● 27 plastikowych znaczników ●
Drogi szefie wprowadza do gry trzy nowe rodzaje kart, których zadaniem jest pomoc detektywom lub Kubie Rozpruwaczowi. Gracze będą mogli wybrać, jakich i ilu kart chcą użyć, dzięki czemu można dostosować poziom trudności gry każdą ze stron tak dokładnie, jak nigdy wcześniej. Co więcej, rozszerzenie wprowadza także do gry nową, opcjonalną zasadę dotyczącą przemieszczania detektywów. |
Listy z Whitechapel - Instrukcja (13.6 MB)
Arkusz ruchu Kuby Rozpruwacza (129.5 KB)
Listy Z Whitechapel Drogi Szefie Nowa Zasada (702.5 KB)
Złap mnie jeśli pan potrafiszZapowiedź gry |