X-Wing – Najlepsi z najlepszych nadlatują

asy_pudelko

Strażnicy Palpatine’a nie bez powodu byli nazywani „najlepszymi z najlepszych”
- Kir Kanos

Z przyjemnością informujemy, że nakładem naszego wydawnictwa ukaże się rozszerzenie do gry X-Wing, zatytułowane Asy Imperium.

Rozszerzenie Asy Imperium zawiera dwa modele myśliwców TIE Interceptor (z alternatywnym malowaniem), wielu nowych, doświadczonych pilotów, nowe karty rozwinięć, a także wszystkie znaczniki i wskaźniki potrzebne do wprowadzenia tych statków do walki. Rozszerzenie zawiera również nową misję, która pozwoli Imperium wykorzystać nową, eksperymentalną technologię w intensywnych starciach z pilotami Rebelii.

SWX21-productshot

181. Pułk Imperialnych Myśliwców i Gwardia Imperatora.

Alternatywne malowanie modeli TIE Interceptor z rozszerzenia Asy Imperium pozwoli toczyć pojedynki myśliwców w grze X-Wing z wykorzystaniem jednego lub dwóch najbardziej rozpoznawalnych z imperialnych jedostek: TIE Interceptorów z 181. pułku imperialnych mysliwców i Gwardii Imperatora.

Znany również jako Eskadra Szabel, 181. Pułk Imperialnych Myśliwców był elitarną jednostką TIE o jedną z najlepszych grup imperialnych pilotów. Dowodzeni przez Soontira Fela, piloci eskadry oznaczali skrzydła swoich TIE Interceptorów charakterystycznymi krwistoczerwonymi pasami, zaraz po zestrzeleniu w walce dziesięciu przeciwników. Ponieważ grupa składała się z najlepszych pilotów, prawie wszystkie TIE Interceptory w tej formacji dumnie prezentowały te czerwone, poziome pasy, co zostało zobrazowane na jednym z modeli z rozszerzenia Asy Imperium.

RedStripe

Model myśliwca TIE Interceptor Eskadry Szabel

Równie elitarne grono tworzyła Gwardia Imperatora, której członków wybrał sam Imperator, aby służyli mu jako osobiści strażnicy, co też lojalnie robili. Każdy z nich został dokładnie sprawdzony pod kątem siły, umiejętności, inteligencji, lojalności a także utajonej wrażliwości na Moc. Wszyscy przeszli intensywne szkolenie i stali się śmiertelnie niebezpieczni w wielu różnych formach walki. A kiedy Imperator podróżował swoim osobistym promem, eskortowali go w swoich specjalnych, purpurowych TIE Interceptorach, a model jednej z tych maszyn można znaleźć w Asach Imperium.

imperialguard

Model myśliwca TIE Interceptor Gwardii Imperatora

Oba modele wykonano w skali 1/270, tak jak model z rozszerzenia TIE Interceptor.

Nowi piloci i rozwinięcia

TIE Interceptory z rozszerzenia Asy Imperium to tylko początek tego, co oferuje ten dodatek.

Przykładowo, gracze z pewnością docenią osiem nowych kart statków, które wprowadzą niezwykłe umiejętności największych wojowników Imperium. Wśród nich znajdą się unikatowi piloci, tacy jak Kir Kanos czy Carnor Jax, których specjalne zdolności pozwolą na wykorzystanie szerokiego wachlarza nowych strategii i otworzą nowe możliwości tworzenia eskadr. Gracze docenią również zabójczą wydajność Pilota imperialnego gwardzisty, najbardziej doświadczonego z nieunikatowych pilotów, którzy do tej pory pojawili się w grze X-Wing.

jax gwardzista kanos

Asy Imperium zwiększają również elastyczność budowania eskadr dzięki dwunastu nowym kartom rozwinięć (po dwie kopie sześciu różnych rozwinięć). Pośród nich znajdzie się mieszanka zdolności pilotów, takich jak Oportunista i nowych ulepszeń, takich jak Komputer celowniczy czy Ulepszenie kadłuba. Ponieważ normalnie TIE Interceptor nie może być wyposażony w więcej niż jedną zdolność pilota i jedną kartę Modyfikacji, gracze z pewnością znajdą wiele zastosowań dla nowej karty tytułu – TIE imperialnego gwardzisty, która pozwala najbardziej doświadczonym pilotom myśliwców TIE latać statkami z wieloma Modyfikacjami.

hull celow oport tie

Palenie mostów

Asy Imperium zawierają również wymagającą strategii i planowania nową misję – Palenie mostów – która rzuca graczy w środek desperackiej próby powstrzymania Imperium przed stworzeniem potężnego, prototypowego myśliwca. Jeśli jego systemy walki i długodystansowych lotów zostaną uruchomione, myśliwce Rebelii już nigdy nie zdobędą nad nimi przewagi w walce.

imperial-aces-art2Podczas misji, jeden z nieunikatowych statków Imperium staje się prototypem, który muszą zniszczyć Rebelianci, ale kiedy siły Rebelii skupiają się na atakowaniu go, gracz imperialny może aktywować jedną z jego sześciu prototypowych technologii, zapewnianych przez sześć placówek badawczych. Razem, te technologie zmienią prototyp w prawdziwie morderczą broń – taką, która pozwoli Imperium na ostateczne zdławienie Rebelii.

Piloci do maszyn

Przygotujcie się na przybycie nowych TIE Interceptorów i ich wyszkolonych pilotów wraz z Asami Imperium. Dzięki nim kosmiczne pojedynki i misje nabiorą zupełnie nowego wymiaru. Premiera rozszerzenia już w 2014 roku!