23 czerwca 2015

Groza Wszechmatki

czarna_koza_z_lasu

Tak z otchłani nocy aż po przepastne przestworza i z przepastnych przestworzy po otchłanie nocy, wszędzie chwała wielkiego Cthulhu, Tsathoggua i Tego, którego imienia się nie wymawia. Wszędzie ich chwała, a także obfitość dla Czarnej Kozy z Lasów! Iä! Iä! Shub-Niggurath! Koza z Tysiącem Młodych!
– H. P. Lovecraft, Szepczący w ciemności

Informujemy, że nakładem naszego wydawnictwa ukaże się Czarna Koza z Lasu – rozszerzenie do kooperacyjnej gry planszowej Horror w Arkham. Ostatni brakujący dodatek niebawem pojawi się w rodzimym języku, domykając tym samym cykl, który zdobył tak wielu fanów pośród graczy.

Wraz z rozszerzeniem do miasteczka Arkham zwita nowe zagrożenie w postaci tajemniczego kultu. Badacze będą musieli wkraść się w jego szeregi i zinfiltrować zwyrodniałą grupę od środka. Karty Członkostwa w Kulcie Jednego z Tysiąca pozwolą badaczom w wyznaczonych miejscach odbyć spotkania z zupełnie nowej talii Spotkań Kultu. Poznanie wroga jest przydatne, a wgląd w rytuały kultystów może zapewnić cenne wskazówki i wyposażenie.

wachlarz1

Takie działania mają jednak swoją cenę. Zniewalający wpływ Czarnej Kozy sączy zepsucie w serca nawet najbardziej szlachetnych jednostek, więc módlcie się, by wasza wola była dość silna i nie sprowadźcie zagłady na swych towarzyszy. Nowa talia Zepsucia zapewnia członkom kultu niezwykle kuszące premie, lecz im bardziej talia się kurczy tym bardziej zgubny wpływ na badaczy wywiera, a gdy talia się wyczerpie, splugawienie, któremu ulegli badacze, przedwcześnie sprowadzi Przedwiecznego do naszego świata.

wachlarz2

Rozszerzenie pozwoli również zmierzyć się z nowym Heroldem w postaci Czarnej Kozy z Lasu. Ta potężna istota sprawi, że miasteczko zaleje przytłaczająca fala potworów i powstrzymanie Przedwiecznego stanie się jeszcze trudniejsze. Ponad to w pudełku znajdziecie 5 kart Poziomu trudności, dzięki którym będziecie mogli jeszcze lepiej dostosować grę do swoich wymagań.

Oczywiście oprócz wspomnianych nowości rozszerzenie zawiera również dodatkowe żetony potworów, karty przedmiotów, zaklęć, mitów, bram oraz obszarów Arkham, które wzbogacą elementy znane z gry podstawowej i innych rozszerzeń.

Czy znajdziecie w sobie dość odwagi, aby zapuścić się na dzikie obrzeża Arkham i przekonać, jakie plugawe rytuały mają miejsce nocami przy blasku ognisk? Mroczny wpływ Czarnej Kozy poczujecie już w II połowie roku!