7 marca 2016

Eldarzy i Orkowie, taktyka kontra siła

Zakazane_gwiazdy_mini

Feniks powstanie!

Zakazane gwiazdy już wkrótce pojawią się w sklepach. W ramach przygotowań do premiery postanowiliśmy ujawnić jakie rasy, modele i jednostki będziecie mogli kontrolować w grze. Ostatnim razem przybliżyliśmy Wam frakcje Kosmicznych Marines z zakonu Ultramarines i Kosmicznych Marines Chaosu z Bandy Pożeraczy Światów. Dzisiaj zobaczymy jaką „wyrafinowaną” taktyką kierują się Orkowie, a także zajrzymy do Światostatków Eldarów.

Zielona horda

W Zakazanych gwiazdach będziecie mogli przejąć pod swoje dowództwo orkowy Klan Złych Słońc – czyli miliony zielonych bestii uzależnionych od poczucia prędkości i radujących się każdą okazją do walki. Szturm orków nie jest wyrafinowany, ale bardzo skuteczny. Zielona fala orkowych Chopaków dowodzonych przez brutalnych Burszujów zalewa całą planetę, która musi w końcu ugiąć się pod ich naporem. Po powierzchni planety poruszają się w swoich zabójczych i zaskakująco szybkich Pancerfurach, które na dodatek są wytrzymalsze niż Transportery szturmowe Kosmicznych Marines. Jednak największą i najpotężniejszą jednostką orków jest Gargant, złożony przez Mekaników w chwalę orkowych bóstw, których rozróżnienie przychodzi zielonoskórym z wielkim trudem – Gorka i Morka. Niebezpieczne, hałaśliwe, niezniszczalne i wyposażone w całą kolekcję orkowej broni – ale to nie wszystko, Garganty trzymają niejednego asa w rękawie, pokazując, że orkowie może i są głupi, ale jednocześnie dość sprytni i przebiegli. Jedna z kart, pozwala np. wybrać jednostkę przeciwnika i ją zniszczyć, lub zmusić przeciwnika by odrzucił kości równe jej liczbie dowodzenia.

fs01_plastic_orc

Orki najlepiej sobie radzą na ubitej ziemi, ale to nie znaczy, że stronią od podróży w Osnowie. Okręty uderzeniowe „Onslaught” radzą sobie z dostarczeniem orków w bezpieczne miejsce, jak i z napaściami na inne statki dzięki skierowanym do przodu setkom dział i grubym pancerzom. Mordercze Kronszofniki zaś to najtwardsze statki w Zakazanych Gwiazdach.

Armia Umarłych

Na Światostatku Iyanden granica między życiem i śmiercią nie jest wcale wyraźna. Ramię w ramię z żywymi Wojownikami Aspektu walczy Upiorna straż – maszyny w których zamknięto dusze zmarłych wojowników. Grę Eldarami w Zakazanych Gwiazdach zaczyna się, posiadając Wojowników Aspektu, jednostkę Upiornej straży i dwie fregaty Hellbore. Żadna inna frakcja nie rozpoczyna gry z dwoma statkami kosmicznymi, a co więcej, są to najlepsze statki w swojej klasie. Pozwalają nie tylko na szybkie przemieszczanie jednostek już na początku gry, ale też na oddawanie potężnych strzałów z orbity.

fs01_plastic_eldar

Tylko Eldarzy są tak samo groźni w Osnowie, jak i na ziemi. Opancerzone Tropiciele Pustki z łatwością przeczesują Sektory razem z towarzyszącymi im fregatami Hellbore. Sami wojownicy nie zawsze muszą polegać tylko na statkach, kiedy chcą dostać się w określone miejsce. Mogą skorzystać także z Portalu Pajęczego Traktu: kiedy rozpatrywany jest rozkaz Dominacji, gracz może zabrać ze świata w aktywnym systemie 1 ze swoich jednostek i umieścić ją na przyjaznym świecie w dowolnym systemie.

Najbardziej przerażającą jednostką Eldarów są Tytany bojowe Warlock, które w swym pancerzu zamykają dusze dawno zmarłych, potężnych proroków. Ich moce zostały wielokrotnie wzmocnione przez tajemniczą technologię Eldarów, dzięki czemu sieją teraz spustoszenie na polu bitwy swoimi niesamowitymi, psychicznymi broniami.

madrosc burszuje

 

WAAAGH!

Poprowadzicie do zwycięstwa dumnych i nieznających strachu Eldarów czy krwiożerczych Orków? Obojętnie, czy za pomocą tajemniczej technologii, czy falą rozklekotanych orkowych pojazdów – świat czeka na Wasz podbój. Zakazane gwiazdy trafią do sklepów już w drugiej połowie marca!