3 września 2014

Czy sięgniecie po zaginioną wiedzę?

zaginiona

Na długo nim ludzkość uznała się za dominującą formę życia na Ziemi, żyły na niej inne potęgi. Jednak wszystko ma swój kres. Czy to wskutek działania żywiołów, drapieżników, czy własnych przerośniętych ambicji, każda z tych potężnych cywilizacji upadła. Tylko nieliczni znają ich historię. Mądrość, zgromadzoną przez pradawnych mieszkańców Ziemi, ukryto przed oczyma ludzkości. W pradawnych, na pół zapomnianych relacjach kryje się jednak ostatnia szansa ocalenia człowieka – aby ocalić ten świat przed zagładą, którą sprowadzi wielki Przedwieczny, grupa dzielnych badaczy musi posiąść tę zaginioną wiedzę.

Z przyjemnością informujemy, że nakładem naszego wydawnictwa ukaże się Zaginiona Wiedza – rozszerzenie do gry Eldritch Horror: Przedwieczna Groza. W rozszerzeniu znajdzie się ponad dwieście kart, w tym ponad sto nowych kart spotkań, dwadzieścia cztery karty stanów i czternaście nowych tajemnic.

Losy świata stają się coraz bardziej niepewne, wraz z rosnącym wpływem Yiga, Ojca węży. Pokonani niegdyś Przedwieczni próbują jeszcze raz zawładnąć światem, zmuszając badaczy do rozwiązywania tajemnic, które pozwolą utrzymać ich w uwięzieniu. Nowe straszliwe epickie potwory i niebezpieczne spotkania sprawią, że badacze będą musieli wyruszyć w podróż dookoła świata i spróbować powstrzymać jego zagładę.

Yig, Ojciec węży

Kultyści Yiga oraz Wężoludzie pojawiają się w kolejnych zakątkach Ziemi, zdeterminowani podbić ją dla swojego pana. Dzicy i przebiegli, kultyści i jadowite węże pod ich kontrolą stanowią nowe zagrożenie dla badaczy – stan Zatrucie.

yig

Yig wprowadza do gry sześć unikatowych tajemnic, więc badacze będą musieli wytężyć wszystkie siły i wykazać się sprytem aby powstrzymać go przed przyjściem do naszego świata. Przełamując wpływ Wężowej korony na ludzką wolę i pokonując Skrzydlatego węża będą mogli jeszcze raz zapewnić światu spokój.

Nowe zagrożenia dla ludzkości

Oczywiście Yig i jego węże nie są jedynym zagrożeniem dla ludzkości. W Zaginionej Wiedzy zło dalej się rozprzestrzenia, a nowe tajemnice Przedwiecznych z podstawowej wersji gry pozostają nierozwiązane. Badacze będą mogli odkryć Kamienne kręgi gdzie zbierają się wyznawcy Yog-Sothotha i położyć kres ich tajemnym rytuałom lub zmierzyć się z potężną Hydrą kiedy wyłoni się z morza na rozkaz Chtulhu.

EH02_Art02

Osiemdziesiąt osiem nowych kart kart spotkań badawczych pozwolą badaczom na odkrycie przerażających dążeń Przedwiecznych do zniszczenia świata. Czy uda im się na czas rozwiązać tajemnice i uchronić ludzkość przed zagładą? Czy też poznana wiedza doprowadzi ich do szaleństwa?

Nowe zaklęcia, ekspedycje i spotkania sprawdzą odwagę nawet najdzielniejszych badaczy. Czy odważycie się zmierzyć z nadciągającą grozą? Dowiecie się wraz z premierą rozszerzenia Zaginiona Wiedza, już tej zimy!

„It seems that Yig, the snake-god of the central plains tribes—presumably the primal source of the more southerly Quetzalcoatl or Kukulcan—was an odd, half-anthropomorphic devil of highly arbitrary and capricious nature. He was not wholly evil, and was usually quite well-disposed toward those who gave proper respect to him and his children, the serpents; but in the autumn he became abnormally ravenous.”

    –H.P. Lovecraft and Zealia Bishop, “The Curse of Yig”

Z przyjemnością informujemy, że nakładem naszego wydawnictwa ukaże się Zaginiona Wiedza – rozszerzenie do gry Eldritch Horror: Przedwieczna Groza. W rozszerzeniu znajdzie się ponad dwieście kart, w tym ponad sto nowych kart spotkań, dwadzieścia cztery karty stanów i czternaście nowych tajemnic.

Losy świata stają się coraz bardziej niepewne, wraz z rosnącym wpływem Yiga, Ojca-węża. Pokonani niegdyś Przedwieczni próbują jeszcze raz zawładnąć światem, zmuszając badaczy do rozwiązywania tajemnic, które pozwolą utrzymać ich w uwięzieniu. Nowe straszliwe epickie potwory i niebezpieczne spotkania sprawią, że badacze będą musieli wyruszyć w podróż dookoła świata i spróbować powstrzymać jego zagładę.

Yig, Ojciec-wąż

Kultyści Yiga oraz Ludzie-węże pojawiają się w kolejnych zakątkach Ziemi, zdeterminowani podbić ją dla swojego pana. Dzicy i przebiegli, kultyści i jadowite węże pod ich kontrolą stanowią nowe zagrożenie dla badaczy – stan Zatrucie.

Yig wprowadza do gry sześć unikatowych tajemnic, więc badacze będą musieli wytężyć wszystkie siły i wykazać się sprytem aby powstrzymać go przed przyjściem do naszego świata. Przełamując wpływ Wężowej korony na ludzką wolę i pokonując Skrzydlatego węża będą mogli jeszcze raz zapewnić światu spokój.

Nowe zagrożenia dla ludzkości

Oczywiście Yig i jego węże nie są jedynym zagrożeniem dla ludzkości. W Zaginionej Wiedzy zło dalej się rozprzestrzenia, a nowe tajemnice Przedwiecznych z podstawowej wersji gry pozostają nierozwiązane. Badacze będą mogli odkryć Kamienne kręgi gdzie zbierają się wyznawcy Yog-Sothotha i położyć kres ich tajemnym rytuałom lub zmierzyć się z potężną Hydrą kiedy wyłoni się z morza na rozkaz Chtulhu.

Osiemdziesiąt osiem nowych kart kart spotkań badawczych pozwolą badaczom na odkrycie przerażających dążeń Przedwiecznych do zniszczenia świata. Czy uda im się na czas rozwiązać tajemnice i uchronić ludzkość przed zagładą? Czy też poznana wiedza doprowadzi ich do szaleństwa?

Nowe zaklęcia, ekspedycje i spotkania sprawdzą odwagę nawet najdzielniejszych badaczy. Czy odważycie się zmierzyć z nadciągającą grozą?