21 grudnia 2016

Chcesz wydać swoją grę?

konkurs_aut3

Nie czekaj! Już tylko niecały miesiąc dzieli nas od zamknięcia terminu zgłoszeń na konkurs dla autorów gier planszowych. Żeby wziąć udział w konkursie wystarczy, że wyślecie do nas prototyp swojej gry przed 15 stycznia. Gry można zgłaszać w trzech kategoriach: fantasy, sci-fi i dowolnej. Poza nagrodami w postaci bonów na gry, rozważymy także wydanie najlepszych nadesłanych do nas tytułów. Jeśli chcesz, żeby Twoja gra dołączyła do zwycięzców z poprzednich lat, nie czekaj i zgłoś swój prototyp na konkurs już dziś.

Owocem współpracy ze zwycięzcami poprzednich edycji konkursu były bardzo ciekawe i niebanalne produkcje, które nieprzerwanie znajdują się w sprzedaży. Oto krótkie zestawienie wydanych przez nas gier, które zajęły najwyższe miejsca w konkursie i zauroczyły nas swoją przemyślaną mechaniką i klimatem.

Age_of_Thieves_pudelko_wieczko_PL Wiek złodziei to nasza najnowsza gra przygodowa autorstwa Sławomira Stępnia. Gracze wcielają się w mistrzów złodziejskiego fachu i próbują wykraść Klejnot Cesarzy z pałacu. Ten, kto pierwszy wyniesie klejnot z miasta zostanie arcyzłodziejem i posiądzie niesłychane bogactwo. Gracze w każdej turze zagrywają akcje, na które przeznaczają swoje Punkty Akcji. Kiedy wszyscy zaplanują swoje działania, karty są odkrywane i rozpatrywane od tej z największą liczbą punktów, do tej z najmniejszą. W grze urzekła nas wyjątkowa mechanika, niepowtarzalny klimat clockpunkowego miasta i bohaterowie, którymi kierują gracze. Więcej o grze możecie dowiedzieć się tutaj.
Zombie_Terror Zombie Terror jest grą stworzoną przez Jana Jewułę i Łukasza Zębika. To ciekawy, asymetryczny tytuł w klimacie horrorów klasy B, w którym jeden gracz musi przeprowadzić grupę ocalałych ludzi przez parking pełen zombie, którymi steruje drugi gracz. Wartka akcja ubrana w szaty taktycznej rozgrywki, specjalne zdolności, czytelne zasady i niesamowita głębia taktyczna – oto, czym przekonało nas Zombie Terror.
Andromeda Andromeda – gra autorstwa Jana Zalewskiego to prawdziwa perła wśród planszówkowych mechanik, dodatkowo okraszona wspaniałą historią. Podczas rozgrywki gracze wcielają się w liderów kosmicznych ras. Każdy z graczy dołącza do ekspedycji badającej statek starożytnej cywilizacji, w poszukiwaniu dawno zapomnianej wiedzy, która pomoże zdobyć jego rasie zdobyć dominację w całej galaktyce. Gra wykorzystuje nowatorską mechanikę „ja dzielę – ty wybierasz”, w ramach której gracze wybierają dostępne dla siebie akcje. Rozważny podział rozkazów i umiejętne oferowanie ich przeciwnikom to coś, czego doświadczycie włącznie grając w Andromedę.
Metallum_okl Metallum do dziś cieszy się niesłabnącą popularnością ze względu na ciekawy temat i przyjemność płynącą z rozgrywki. Wojciech Krupnik i Wojciech Wójcik zaprojektowali nietypową grę sci-fi, w której nie chodzi o podbój kosmosu, czy eksplorację nieznanych planet, lecz o wydobycie pożądanego przez korporacje surowca. Brzmi nieciekawie? Zmienicie zdanie już podczas pierwszej rozgrywki. Będzie programować swoje statki-roboty, budować fabryki, transportować towar i zarządzać swoim małym, wydobywczym imperium. Ponadto wykorzystacie karty modułów planetarnych i modułów akcji oraz odwiedzicie 9 różnych planet.

Dołącz do tego zacnego grona autorów i wyślij swoją grę na konkurs. Jeśli prototyp nie wygląda rewelacyjnie, ale ukazuje mechanikę i opisuje klimat gry – to wystarczy. Czekamy na Twój projekt do połowy stycznia – spiesz się, czasu jest coraz mniej. Więcej informacji o konkursie znajdziesz na stronie konkursu, gdzie piszemy także jakich gier poszukujemy w pierwszej kolejności oraz radzimy, jak przygotować swój prototyp.